【旺角美食】旺角6大新餐廳推介 牛極/申子居酒屋/燒烤堂

文: Toby Mok
2019.05.26

旺角是個同朋友食飯聚會的好地方,不過旺角的餐廳食店選擇這麼多,有時花多眼亂真的不知如何選擇!最近旺角又新開多間抵食食肆,其中6間餐廳在旺角都十分有人氣,價錢親民又吸引!美食種類包括All Day Breakfast、日式串燒、火山石牛扒、西餐廳、腸粉等等,可以同時滿足喜歡不同口味的朋友,拍拖、聚會時就可以試新食物啦,一齊睇吓旺角餐廳美食的詳細地址及價錢餐牌。

第 1 站 The Food Factory

旺角新開的The Food Factory提供西餐和All Day Breakfast類菜式,而呢間樓上cafe性價比好高,大部份食物都只係$50$60,相比其他西餐廳價錢真係好親民!而且有啲較輕量的菜式,最啱於附近上班的OL一齊去歎個Tea呀!

地址:旺角彌敦道560號譽發廣場5

營業時間:11:00 - 23:00

電話:6357 4141

圖片來源:FB@The Food Factory HK

 

 

第 2 站 牛極

熱石燒牛扒令好多牛扒迷流晒口水,而旺角好快就殺入一間牛極,主打全自助火山石煎牛扒,有多個牛的不同部位供選擇,最平$78就食到!另外仲可以任飲任食白飯、沙律和餐湯,大胃王都唔怕食唔飽啦!

 

地址:旺角通菜街78號地舖

營業時間:12:00 - 23:00

電話:6388 8002

 

 

即睇全文介紹

第 3 站 Amplifier Restaurant

Amplifier Restaurant本來於大圍已有門店,最近就開到嚟旺角~餐廳環境闊落,有個酒吧吧檯,配合Live Band表演晚餐好有格調~食物方面係套餐為主,有海鮮、鵝肝、意粉類各式西餐,其中1kg斧頭扒好引人注目,大家不妨試下挑戰!

地址:旺角花園街3-5號鴻威大廈1B號舖

營業時間:12:00 - 23:00

電話:3705 3884

圖片來源:FB@Amplifier Restaurant

 

 

第 4 站 申子居酒屋

呢間申子居酒屋使用的材料由日本直送到香港,除了水母刺身呢類少見的日本菜外,仲有自家研製的申子卷和申子飯,誠意十足!而且餐廳會開到凌晨2:30,放工後想慢慢食宵夜可以試下!

地址:旺角黑布街74號藝興大廈地下1號舖

營業時間:12:00 - 02:30

電話:5998 9188

 

即睇全文介紹

第 5 站 燒烤堂

同樣係食宵夜好去處,位於旺角長沙街的燒烤堂開到凌晨3點!餐廳主打串燒,食材配搭都好新鮮,好似雞皮包墨魚滑、黑豚肉鵪鶉蛋等,每串價錢亦只係$20-$30不等,宵夜送酒一流!

地址:旺角長沙街2號地舖

營業時間:18:00 - 03:00

電話:9886 0397

 

 

即睇全文介紹

第 6 站 日日蒸腸粉

腸粉專門店「日日蒸腸粉」坐落旺角中心,店內有各種獨創的新口味腸粉,好似芫荽雞蛋腸粉、精選五寶腸、蔥花蜆肉腸等,全旺角好難搵到第二間!鍾意食腸粉的朋友就一定要試啦!

地址:旺角中心1F85

營業時間:11:00 - 22:30

電話:6222 1681

 

即睇全文介紹

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓