【荃灣好去處】荃灣南豐紗廠影相半日遊 5大人氣掃街美食/即炸蠔餅/蝦米炒腸粉

文: LorLor Lee
2019.05.31

今次周圍遊小編就帶大家去荃灣!南豐紗廠開業後瞬間化身成為全新的文化藝術地標,不但有多間特色手作精品店和食店,更有不少影相靚位。遊覽南豐紗廠後,當然要到路德圍附近食街掃街覓食,有即炸蠔餅、蝦米炒腸粉等人氣街頭小食!

第 1 站 南豐紗廠 影相好去處

南豐紗廠活化過後,化身成荃灣文創空間,內裏有不少特色手作精品店,亦有食店進駐。最值得留意是有多個影相打卡的好位置,除了有紗廠懷舊風的裝潢,還有壁畫和各種藝術擺設,約埋朋友到南豐紗廠逛一逛都不錯。

南豐紗廠

地址:荃灣白田壩街45號

電話:39792300

開放時間:10:00 - 22:00


第 2 站 蠔得喜 戲棚蠔餅/香爆蝦米炒腸粉

這間人氣小食店自家改良煮法,以半煎炸方式製成蠔餅,讓它不易鬆散。戲棚蠔餅($35/細份)即叫即製,熱辣辣而且外皮鬆脆,十分香口;香爆蝦米炒腸粉($28)滑溜溜,蝦米鹹味夠香,每一條都佈滿醬汁,好惹味。

蠔得喜

地址:荃灣建明街7號昌華大廈地下15C-2號舖

電話:55021161

第 3 站 小混混 溫泉蛋卡邦尼芝士煙肉意粉

小混混專售多款性價比高的平民特色美食,抵食的價錢就有大大份,掃街都不錯!這款溫泉蛋卡邦尼芝士煙肉意粉($25),入口滿滿芝士味,卡邦尼汁濃郁,配上蛋汁幾好食!

小混混

地址:荃灣荃灣鱟地坊80-84號華成樓B座地下B3號舖

電話:59228600

第 4 站 說一不二 酸辣粉

地皇廣場進駐了不少食店,由日本菜到重慶川菜都有!而鐘意食辣得朋友,就可以試試大大碗酸辣粉($28),麵條煙煙韌韌~

說一不二

地址:荃灣大河道18號地皇廣場1樓大食王美食廣場3號舖

營業時間:星期一至五12:00 - 22:00、星期六至日11:00 - 23:00

第 5 站 CUP of... 台式手搖飲品

掃街過後當然要喝杯台式飲料解解渴~CUP of...店面裝修細緻,以胡桃夾子作主題,無論是店鋪裝飾或飲品包裝都是打卡位。這杯天藍色的「藍天白雲」($35)十分夢幻,有濃濃的乳酸味,對於很怕甜膩的人士是個不錯的選擇呢!

CUP of...

地址:荃灣昌泰街5號富榮大廈地下1號舖

電話:34604582

營業時間:星期一至四 12:00 - 00:00 /星期五至六 12:00 - 01:00 /星期日 12:00 - 00:00

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓