【深水埗好去處】深水埗掃街影相半日遊 4大新食店/明太子玉子燒/地瓜球/芋圓

文: LorLor Lee
2019.06.29

深水埗一向都是掃街的好選擇,最近就新開了不少小食店,例如有台灣人氣夜市小食地瓜球、手作芋圓珍珠、玉子燒等。今次小編將會帶大家遊走深水埗,除了介紹掃街新食點,仲會去影相行下展覽。大家不妨約埋朋友一齊去深水埗玩翻一日啦!

第 1 站 美荷樓 影相行下展覽

位於香港石硤尾徒置區的美荷樓經活化後,已變身成現代化的旅舍。地面和一樓的「美荷樓生活館」免費對外開放。而館內有超過1,200件藏品及40多段口述歷史,大家可以一邊了解50年代至70年代的香港一邊同朋友於館內打打卡,仲可以欣賞到昔日香港公營房屋的面貌。

美荷樓

地址:九龍深水埗石硤尾邨41座

查詢:3728 3500

第 2 站 幸福駅  日式輕食外賣

位於深水埗一間日式輕食外賣小店,主打港人熱愛的明太子玉子燒及吉列豬扒三文治。玉子燒即叫即整,面層加上微辣的明太子,幾惹味!而吉列豬扒三文治份量相當大份,用上厚身的豚肉眼,外脆內軟。

幸福駅

地址:深水埗元州街82號地下B號舖

電話:68714629

營業時間:11:30 – 20:30

 


第 3 站 水見地瓜球 台灣人氣小食

香港都食到台灣夜市人氣小食之一的地瓜球啦!深水埗新開小店「水見地瓜球」,店主每日手工製作,採用新鮮番薯壓成蓉。每份地瓜球即叫即炸,香脆可口!店主仲搞搞新意思,特別提供shake shake粉,有海苔味、香辣味、青瓜味等。鍾意試新嘢的朋友們可以到場試試!

水見地瓜球

地址:深水埗桂林街48-50號地下2號舖

即睇全文介紹

第 4 站 純•手作芋圓珍珠 歎手工製的仙草芋圓

夏天行到身水身汗的時候最啱就係飲翻杯凍飲或冰涼的糖水!西九龍中心入面有一間主打手作台灣芋圓的甜品店,食到仙草芋圓,仲飲到用芋圓代替珍珠的芋圓鮮奶,一班芋圓控可以試試啦!

純•手作芋圓珍珠

地址: 深水埗欽州街37號西九龍中心8樓美食廣場58號舖

電話號碼:65874072

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓