【荃灣美食】荃灣6大平民小食掃街地圖 祥興記/蠔得喜/齊柏林熱狗店  

文: Toby Mok
2019.07.24

荃灣除了有近期大熱的打卡勝地「南豐紗廠」外,仲有數之不盡的街頭小食,價錢貼地之餘,質素亦非常高。今次小編會為大家發掘了6樣荃灣街頭小食及飲品,等大家可以趁暑假食盡荃灣!

第 1 站 Burger Land HK

位於荃灣海壩街的Burger Land主打手打漢堡,店內裝潢型格,感覺不一樣。小店招牌菜式之一夏日限定的「香芒手打蝦堡」,選用了新鮮呂宋芒及原隻蝦肉,味道清甜之餘仲富有層次感。蝦堡即叫即炸,非常香口,配埋面頭的Wasabi醬,非常搭配!

Burger Land HK

地址:荃灣海壩街77號地舖

電話:61906195

營業時間:12pm-11pm

資料及圖片來源:Burger Land HK

第 2 站 祥興記上海生煎包

相信各位對時常大排長龍的祥興記經典上海爆汁生煎包不陌生,招牌生煎包保持高品質,生煎包皮不會過厚,而包底則硬淨脆身。輕輕一咬,就能感到湯汁不停湧出,小心燙到舌頭!生煎包的肉餡很鮮甜,但口味偏重,要多喝水解渴。 請按下圖看價錢。 

地址:荃灣鱟地坊2號卓明大廈地下 

電話:2780 0180 

營業時間:星期一至日上午10時至晚上10時

第 3 站 蠔得喜

位於荃灣戲棚的外賣小店「蠔得喜」主打蠔餅、蝦米腸粉等香口街頭小食。蠔餅均有大小兩款,即叫即煎,非常香脆。面頭放了不少莞茜,一班莞茜控一定喜歡!另外,蝦米腸粉同樣出息,蝦米腸帶有微微的辣味,仲沾有鑊氣,值得一試。

地址:荃灣建明街7號昌華大廈地下15C-2號舖

電話:55021161

營業時間:6:30am-10:30pm

第 4 站 桜

桜是間售賣多款日式手卷的小食店。店鋪主打平民價,好多手卷都$20有找,炸蝦手卷、三文魚手卷、三文魚腩手卷、甜蝦手卷等等全部只賣$10-$15!雖然價錢平,但配料十足,$10一個三文魚卷都鋪滿整個飯面,性價比高。

地址:荃灣荃興徑8號昌泰大樓地下4B號舖

營業時間:星期一至日13:00 - 00:00

第 5 站 一日之間

位於南豐紗廠內一間令人彷如置身於韓國的café,店裝潢以白色為主調,設計簡約得黎又帶點清新的感覺。Café 以不同時令食材炮製出一系列的輕食料理及甜品,例如:日本黃豆蕨餅的立方磅蛋糕及伯爵茶鮮無花果撻。賣相吸引之餘,蛋糕甜度亦恰到好處,不嗜甜的朋友可以一試。

一日之間

地址:荃灣白田壩街45號南豐紗廠1103號舖

電話:35720173

營業時間:1pm-7pm(星期三休息)

資料及圖片來源:Between Haru

第 6 站 齊柏林熱狗店  

擁有4間分店的熱狗店主打一系列特色口味的熱狗,包括火炙芝士辣肉醬、英國洋蔥圈、日式和風味等等,晒一班熱狗控!炙芝士熱狗鋪滿一層厚厚的芝士,味道濃郁,淋上自家製的辣肉醬,非常惹味。當然主角香腸同樣是賣點之一,香脆之餘,同其他配料亦好夾。

齊柏林熱狗店  

地址:荃灣鱟地坊80-84號士林食街B7

電話:56267695

營業時間:12pm-10pm

資料及圖片來源:齊柏林熱狗店  

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓