【觀塘美食】觀塘4大惹味泰國美食推介 泰妹餐廳/船長泰國船麵工房/泰上皇

文: Toby Mok
2019.08.10

觀塘工廈林立,除了有好多特色的樓上Cafe之外,亦有好多平民抵食餐廳。夏天最適合食酸酸辣辣的美食,所以今次就為大家介紹4大觀塘抵食泰國菜,包括泰上皇、泰妹餐廳、 Add Some Thai Restauran及船長泰國船麵工房,一齊睇觀塘泰國美食推介。

第 1 站 Add Some Thai Restaurant

餐廳雖然位於工廈地區,但店舖空間感十足。店舖主打新派泰國菜,將西方菜式同泰國菜融合,味道創新。而餐廳的招牌黃金鹹蛋鮮海蝦炒金邊粉,香口惹味,更深受市民歡迎,按下圖睇有咩食。

地址:觀塘開源道62號駱駝漆大廈一座9樓D室

營業時間:星期一至日 12:00 - 22:30

圖片及資料來源:Add Some Thai Restaurant

第 2 站 泰妹餐廳

泰妹餐廳採用開放式設計,感覺開揚寬敞。店舖比較受市民歡迎的菜色有蛋黃花咖喱軟殼蟹火山包、海載雞飯、酸辣去骨鳳爪沙律,酸酸辣辣十分開胃。除了有實體店舖外,亦有流動美食車在全港不同地區擺檔,等大家可以隨時隨地食到熱哄哄的泰國菜。

地址:觀塘興業街4號The Wave 1樓101及103號舖 

營業時間:星期一至日 11:00 - 22:00  

圖片及資料來源:泰妹餐廳

第 3 站 船長泰國船麵工房

餐廳主打各款足料泰式船麵,湯底以豬骨熬製而成,湯底濃郁。除了有湯麵款式外亦有撈麵可選擇,夏天食就最適合啦。另外不得不提店內另一特色菜式,船飯。船飯配料有蝴蝶腩、豬肉、豬膶、豬肉丸,十分足料。而餐廳亦深受明星歡迎,是多位明星的「飯堂」,喜歡食船麵的朋友可以試試。

地址:觀塘成業街19-23號成業工業大廈1樓22室

營業時間:星期一至六 11:00 - 19:00

圖片及資料來源:船長 泰國船麵工房

第 4 站 泰上皇Sunny Thai

雖然餐廳位於工廈位置,但食物水平卻有驚喜。餐廳由泰國主廚主理,味道正宗。店舖主打多款足料泰國料理,包括冬蔭功湯、明爐烤魚、青咖喱等等,當中比較特別的是泰式蠟味石頭鍋飯,有興趣可以試試。

地址:觀塘駿業里6號富利工業大廈1樓C室

營業時間:星期一至六 11:30 - 22:00

圖片及資料來源:泰上皇Sunny Tha

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓