【火鍋推介】香港7大一人火鍋店美食推介 獨‧火鍋撚/美人鍋/船渦/8鍋臭臭鍋/一鍋瘋

文: Toby Mok
2020.11.10

11月11日雙十一光棍節又就快到,其實單身人士都可以好好地過。最近天氣轉涼好多人都會想打邊爐暖暖胃,今次就為各位單身人士推薦香港7大一人火鍋餐廳,等冇伴侶的朋友仔都可以一人一鍋打邊爐,即睇2020香港7大一人一鍋火鍋餐廳美食推介!

第 1 站 潮牛莊

潮牛莊由寰宇電影公司老闆開設,主打多款平常比較罕見的牛部位,包括爪邊、牛頸脊、挽手等等,餐廳亦貼心地附上各部位最佳食用方法,咁就唔怕煮得過老啦!而好多香港明星亦是餐廳的座上客,食店深受市民歡迎,按下圖睇價錢詳情。

地址:尖沙咀金馬倫道23-25A金馬倫廣場2樓A號舖

電話:3590 3666

資料發圖片來源:潮牛莊

第 2 站 船渦

船渦設有全港首間一人一鍋蒸氣火鍋,主打多款海鮮套餐,會有蟹、帶子、龍蝦等海鮮可以選擇,食物因不同套餐而有所不同,蒸完海鮮之後仲可以選擇加入白粥或火鍋湯底,更有安格斯牛肉、雞腿肉、豬腩片和各種手打丸類的配料可選擇!另外,餐廳最近更推出「橫行無忌套餐」,套餐包括有:2隻約重四兩半大閘蟹,另外更有八款海鮮、肉類、特色丸類、蔬菜拼甜品等等,之後仲可以加魚湯打邊爐又或者選擇粥底添。

地址: 銅鑼灣謝斐道 500 號維安商業大廈 3 樓

電話:2885 0268

資料發圖片來源:船渦

第 3 站 8鍋臭臭鍋

來自台灣的過江龍8鍋臭臭鍋在香港擁有兩間分店,店舖提供多種各有特色的台式鍋底,更會不時推出期間限定口味,等大家可以保持新鮮感,大家以後唔使去台灣,都可以品嚐到正宗的台式臭臭鍋風味!

地址:九龍 尖沙咀 金巴利道77號/香港銅鑼灣謝斐道440號駱克大廈A座地下E舖

電話:2885-7867 /2970-2088 

資料及圖片來源: 8鍋臭臭鍋

第 4 站 一鍋瘋

這間主打粥底火鍋的餐廳,仲有各種自創特色湯底味道選擇,包括椰子粥水、甘荀粥水、紫薯泥煲、粟米粥水湯底,場內仲有各種新鮮海鮮選擇,大家可以去試試口味特別的湯底!

地址:旺角通菜街1號威達商業大廈地下N舖

營業時間:星期一至日 17:00 - 01:00

電話:27772030/62761928

資料及圖片來源:一鍋瘋粥底火鍋專門店

第 5 站 鍋處Hana

主打壽喜燒和涮涮鍋,以JA日本全農直送和牛爲賣點,以大眾化的價錢為大家提供正宗的日式用餐體驗。午市最平$138起就可以食到一人壽喜燒、涮涮鍋放題。另外仲有日本黑毛和牛、澳洲M4和牛等靚牛可以選擇,各位牛魔王記得唔好錯過!

地址:東涌達東路20號東薈城名店倉3樓317號舖

電話:26731113

資料及圖片來源:鍋處Hana

第 6 站 獨‧火鍋撚

獨‧火鍋撚為火鍋撚旗下首間的一人一鍋專門店,餐廳主打彖優質食材製作創新美食。新店定位為「平價火鍋撚」,大家可以更相宜的價錢就能歎到足料秘制湯底、安格斯肥牛、海鮮、手工餃等美食。

地址: 旺角白布街染布房街交界藝興大廈地下14號舖

電話:2336 7370

資料及圖片來源:獨‧火鍋撚

第 7 站 美人鍋BIJIN NABE

來自日本東京的美人鍋主打健康的養生鍋,湯底通過雞肉慢煮8個小時以上,濃縮成濃郁且又含豐富膠原蛋白的雞湯。餐廳更提供14至16種五顏六色的蔬菜供大家選擇。食客亦可從8種特色湯底和9種肉類中按照您的喜好挑選。通過將蝦,魚,日式魚餅和烏冬等食材組合在一起,組成一個專屬自己口味的火鍋。

地址:香港觀塘觀塘道418號創紀之城五期 (APM) 三樓L3-13號鋪

電話:3596-3909

資料及圖片來源:美人鍋

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓