【荃灣好去處】荃灣行山掃街美食一日遊 光榮冰室/城門水塘/CUP OF

文: Toby Mok
2020.01.27

好多人新年都喜歡去行個大運,去行山就最適合啦,今次就帶大家到荃灣城門水塘行山郊遊,之後仲會到荃灣市區附近歎美食,包括食光榮冰室的三眼仔扒飯、香港首間濕式熟成石燒牛扒牛県等等,等大家可以新年可以到荃灣行個大運,即睇荃灣城門水塘行山郊遊美食一日遊路線推介。

第 1 站 光榮冰室

港式冰室「光榮冰室」主打幾款秘制醬油碟頭飯,當中還有三眼仔扒飯都好吸引。另外仲食到大大份25cm巨型奄列,晚上六時後還有提供多款熱辣辣煲仔飯,有臘味、窩蛋鮮牛肉等,豉油更是自家調製,不會過鹹。住荃灣的街坊朋友們不妨試試啦!

地址:荃灣兆和街18號地下

營業時間:年中無休

第 2 站 城門水塘

食飽之後就可以到堪稱為香港的「動植物天堂」的城門水塘行個大運。城門水塘物種豐富,路旁種有不少白千層樹,感覺清新。除此之外,秋季後的城門水塘亦是賞蝶熱點,大家可以找到前來準備避寒過冬的各種斑蝶,大家可以放輕腳步,一邊散步一邊欣賞美景。

行程:3小時

長度:約9.7公里

補給點:沿途沒有補給點,出發前要自備乾糧和飲用水。

資料及圖片來源:香港旅遊發展局,漁農自然護理署

第 3 站 牛県Uchi City Stone Grill House

牛県Uchi City Stone Grill House是香港首間濕式熟成石燒牛扒。餐廳只提供6款牛扒部位,包括日本A5和牛腹、牛側腹扒、牛橫膈膜腹肉、平鐵牛排其中5款利用濕式熟成處理,利用真空包裝技術將新鮮牛肉包膜塑型,牛肉經過熟成後會更有肉味及柔嫩多汁。嫌唔飽更可加錢選配套餐,有湯、米飯、沙律、薯條、飲品等5選3,各位牛魔王記得唔好錯過。

地址:荃灣享和街49號D1地下 

營業時間:星期一至日12:00 - 15:00;18:00 - 22:30(初三啟市)

第 4 站 CUP OF

食飯過後當然要喝杯台式飲料解解渴!CUP of...店面裝修細緻,以胡桃夾子作主題,無論是店鋪裝飾或飲品包裝都是打卡位。這杯天藍色的「藍天白雲」十分夢幻,有濃濃的乳酸味,對於很怕甜膩的人士是個不錯的選擇呢!

地址:荃灣昌泰街5號富榮大廈地下1號舖

電話:34604582

營業時間:星期一至四 12:00 - 00:00 /星期五至六 12:00 - 01:00 /星期日 12:00 - 00:00(初一至初三3點開店,初四後正常營業)

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓