【生日禮物2020】7大女朋友/老婆生日禮物推薦 手作DIY禮物/銀包/手袋/唇膏

文: Toby Mok
2020.03.09

好多人女朋友生日都會買份生日禮物給對方,但到底送咩禮物先合女仔心意?今次就為大家推介多款適合女仔朋友或者女朋友的生日禮物,包括Chanel、Gucci、YSL的銀包、Troy Burch、Coach、Michael Kors的手袋、YSL、Lancôme、NARS的化裝品、首飾及DIY禮物等,即睇2020年女朋友或老婆生日禮物推薦!

第 1 站 銀包及卡套

銀包及卡套有不同價位可以選擇,例如Charles & Keith只需數百元就可入手,如預算較高亦可選擇Chanel、Gucci、YSL等國際名牌。

圖片來源:Chanel、Gucci、YSL、Charles & Keith

第 2 站 手袋

很多女生都對手袋沒有抵抗力,預算高的可以考慮以下這數款熱門名牌手袋,包括Troy Burch、Coach Michael、Kors Burberry、Marc Jacobs等等。

圖片來源:Troy Burch、Coach、Michael Kors、Burberry、Marc Jacobs

第 3 站 化妝品

大部分女仔都會使用化妝品,送化妝品就夠晒實用。大家可以送一些比較大型的美妝品牌,例如YSL、Lancôme、NARS、innisfree、等,包裝精美,是不少女生都想收到的實用生日禮物!

圖片來源:YSL、Lancôme、NARS、innisfree

第 4 站 唇膏

怕送化妝品不合女生心意的話,可以試試購買較容易配搭的唇膏。不少品牌的唇膏除了顏色獨特之外,就連包裝都非常漂亮,用作送禮就最適合啦!

圖片來源:CHANEL、Dior、Gucci、M.A.C

第 5 站 卡通精品

如果想可愛一點的話,可以考慮送上不同類型的卡通精品,例如毛公仔、鎖匙扣、布袋等等,實用又可愛。

圖片來源:disneySanrio

第 6 站 首飾

好多女仔都對首飾著迷,送首飾作為生日禮物是個不錯的選擇。大家可以購買近年深受女生的首飾品牌,例如Pandora、Tffany&CO.、Link of London等等。

圖片來源:Pandora、Tffany&CO.、Link of London

第 7 站 DIY禮物

嫌以上禮物太普通的話,可以嘗試親手製作一份生日禮物給對方。香港現時有不少DIY工作坊可以參加,例如DIY手錶、香水、鈎織袋等等,親手送上自製禮物就夠晒心意啦!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓