【元朗美食】元朗掃街覓食新店7大推介 台式鹽水雞/戚風蛋糕/花甲粉/抵食魚生丼/歐陸Cafe

文: LorLor Lee
2020.12.29

元朗向來都美食雲集,難得專程入大西北,不少朋友都會掃街試勻元朗美食。今次為大家整合了元朗新開的美食小店,例如有台灣地道鹽水雞、抵食魚生丼、花甲粉等等,更有元朗新開Cafe,大家下次入去元朗覓食不妨試下新嘢啦!

第 1 站 肥仔黎

這間「肥仔黎」鹽水雞專門店,主打台灣夜市風味小食,鹽水雞為店舖招牌。客人可選擇雞的部位或份量,然後挑選配菜。配菜方面有甜不辣、芋絲、百頁豆腐、鹵水豆乾、杏鮑菇等選擇,亦有不同辣度可選。除了招牌鹽水雞之外,店舖亦有麻辣鴨血、滷肉飯、肉燥米粉等選擇,充滿台灣風味,可一解大家的旅行愁!


肥仔黎

地址:元朗鳳琴街15-21號鴻運中心地下12號舖

營業時間:星期二至日 13002000(逢星期一休息)

資料來源:FB@ 肥仔黎

第 2 站 好豆製研究所 Beanlab

除了飲手搖飲品外,大家都可以一試無添加豆乳!「好豆製研究所」店舖門面可愛,主打無添加豆乳,口味選擇十分多樣,例如有黑糖、黑芝麻、抹茶、燕麥豆、芋豆、紫米、南瓜、焦糖咖啡等十多款選擇。豆乳的豆香味突出,口感濃稠,襯托不同口味亦毫不違和。


好豆製研究所 Beanlab
地址:元朗鳳翔路63號金馬大廈地下12號舖
營業時間:星期二至日 12002100(逢星期一休息)

資料來源:IG@ beanlabhk

 

第 3 站 老陳餅店

戚風蛋糕專門店「老陳餅店」主打新鮮出爐的戚風蛋糕,蛋糕運用澳洲牛奶製作,全部自家製無添加。戚風蛋糕有不同口味,包括伯爵茶、抹茶、芝麻、朱古力、香蕉口味等,戚風蛋糕口感鬆軟,綿密濕潤。客人除了可選擇原個戚風蛋糕之外,亦可選切件裝及不同花茶及樽裝奶茶、咖啡,大家可以試多幾隻味或買比朋友做「手信」啦!


老陳餅店

地址:元朗西菁街2號興旺樓1D地舖

營業時間:星期二至日12:00 - 20:00 (逢星期一休息)

 

第 4 站 8cm Coffee

這間新開的元朗Cafe「8cm Coffee」店舖門面一派清新綠水綠,圓拱型白色的入口,加上對着街道的半露天bar枱位置,營造一種歐陸街頭的寫意情調,店內佈置簡約舒適。餐廳主打各式熟食主菜,如有煙三文魚菠菜忌廉汁意粉、煙肉炒蛋配法式烤餅、芝士雞翼等;而飲料照樣有ExpressoLatte等咖啡選擇,不喝咖啡的朋友就可選抹茶牛奶、伯爵茶、冷萃茶等茶品;甜品方面就主打鬆餅和蛋糕。

 

8cm Coffee

地址: 元朗鳳攸南街9號好順利大廈地下14號舖

營業時間:星期一日9:30-19:00

資料來源:FB@ 8cm Coffee

第 5 站 The Third

這間元朗Cafe同樣令人有置身國外的「 The Thrid」,亦是放鬆休息的不錯之選。店舖以木質為主調,設半露天座位,佈置舒適愜意。飲品方面就有冷萃咖啡、expresso tonic、抹茶拿鐵等選擇。Cafe還有提供不同口味的pancake甜品,更特別有鹹點口味。

 

The Third

地址:元朗鳳攸南街9號好順利大廈2座地下63號舖

營業時間:星期一至日 10:00-18:00

資料來源:FB@ TheThird

 

第 6 站 魚匠Sakanaya

魚匠 Sakanaya」店舖主打平民日式丼飯美食,當中推薦抵食之選魚生丼。魚匠盛丼($98)有齊三文魚籽、飛魚籽、鰻魚、赤身魚、八爪魚等9樣配料,十分豐富,另亦大海膽拖羅蓉丼、火炙盛丼等海鮮丼飯選擇。除此之外,店舖亦有烏冬、蒲燒鰻魚丼、牛肉丼飯等選擇,餐點價錢親民!


魚匠Sakanaya

地址:元朗合益路1-7號寶豐大廈地下3-5號舖

營業時間:星期一至日 11:30-16:0018:00-22:15

資料來源:FB@ 魚匠

第 7 站 元朗花甲粉

元朗花甲粉」為街坊小店,座位不多,不少客人都會選擇外賣,更可whatsapp預先下單。店舖主打花甲粉及白蜆粉,客人可像車仔麵一樣選擇不同配料,例如肥牛、芝士魚腐、芝士腸、豆卜、帶子、潮州豆腐等。花甲粉可選辣度及麻度,大家可以任意搭配自己喜歡的配料,花甲粉湯底惹味,食材新鮮。


元朗花甲粉

地址:元朗水車館街2號東輝閣地下10號舖

營業時間:星期一至日12:00-17:0018:00-0000(星期四休息)

資料來源:FB@ 元朗花甲粉

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓