【紅磡美食】紅磡黃埔覓食掃街10大推介 牛奶粉雪冰/蕨餅茶/時新漢堡/芒果班戟

文: LorLor Lee
2020.10.24

紅磡黃埔一帶出名美食雲集,近年亦不乏新店進駐,除了有鮮芋仙、壽司郎、Sukiya牛丼之外,亦有不少新開街坊小店!今次為大家集合10間紅磡黃埔掃街推介,由經典時新漢堡、爆餡芒果班戟至新開的日式粉雪冰、蕨餅茶、原隻龍蝦漢堡等都有。即刻睇睇紅磡掃街2020年有咩推介不妨mark低下次去試啦!

第 1 站 Sweet Craft 日式粉雪冰

這間紅磡新開的甜品店位於黃埔天地,主打日式粉雪冰、軟雪糕及沙冰奶。日式粉雪冰方面有焦糖海鹽、紅豆抹茶、果蜜白桃及黑糖紫薯等多款口味選擇;軟雪糕方面則有人氣胡麻雪花、抹茶雪花口味。飲品方面亦有有抹茶、胡麻、可可沙冰,大紅豆抹茶鮮奶、黑糖紫薯鮮奶等Latte,想喝得清爽點的話,大家亦可試試白桃花蜜、橙香檸蜜等口味的汽泡飲品!

Sweet Craft
地址:紅磡黃埔天地百寶坊(3)地下G33號舖

營業時間:星期一至日13:00-23:00

資料來源: FB@ SweetCraft

第 2 站 Nomad Burger 足料漢堡店

相信不少朋友都有聽過紅磡這間人氣漢堡外賣店,店舖主打份量十足的漢堡,鋪外常常大排長龍。店舖招牌有波士頓龍蝦安格斯漢堡,以原隻龍蝦加上安格斯漢堡,配上黑松露蛋黃醬,肉汁充足,配上黑松露蛋黃醬,味道口感均十分豐富。食客亦可自選配搭,可以Bagel、全素麵包及生酮麵包做底,Patty可選安格斯牛、雞扒、炸魚、烤蘑菇等,配料有車打或素食芝士、牛油果蓉、焦糖洋蔥等選擇,醬料方面則有黑松露蛋黃醬、麻辣斗、生酮蛋黃醬等選擇,超級豐富!

 

Nomad Burger

 

地址:紅磡德民街29號德民大廈地下F3號舖

 

營業時間:星期一至日12:00-21:00

即睇全文介紹

第 3 站 Mel Pot 蕨餅茶店

一眾蕨餅粉絲不得不試這間新開蕨餅茶店啦!Mel Pot源自日本大阪,在新加坡亦有分店。店舖主打加入了日式煙韌軟糯蕨餅的奶茶,蕨餅茶味突出帶微甘,口感彈牙。店內使用的材料由日本直送,飲品款式例如有抹茶蕨餅牛奶、蕨餅草莓牛奶、蕨餅美祿牛奶等等。同時亦有售黑糖蕨餅、和風布甸、日式刨冰等日式甜品。大家除了奶茶配珍珠外亦可試到新的搭配,不妨試試這間新茶飲店啦!

Mel Pot蕨餅茶店 

地址:紅磡民泰街36號地下K1B號舖

營業時間:星期一至日12:00-21:30

即睇全文介紹

第 4 站 NOC Coffee Co. 全港最大分店

Noc Coffee Co. 相信不少人都有去過,原來紅磡的Noc為全港最大分店,設有360度咖啡吧枱。店鋪位置坐落海邊,設有室內及戶外座位,客人能邊飽覽海景歎精品咖啡!店舖主打各式Brunch、吐司輕食及咖啡,菜式選擇例如有全日早餐、蛋白炒蟹肉吐司、班尼迪蛋、雞肉沙律、法式吐司等,飲品方面,餐廳提供大眾咖啡如Expresso、Dirty、Flat White等。


Noc Coffee Co. 

地址:紅磡黃埔天地百合苑商場(9)地下G42號舖

營業時間:星期一至日08002000

即睇全文介紹

第 5 站 時新漢堡飽

結業後重開的時新漢堡主打地道港式漢堡及小食,人氣有用上秘製的沙律醬─時新醬的雙層漢堡芝士蛋包、炸薯條、炸雞髀、鮮炸洋蔥圈等,充滿地道本土情懷。


時新漢堡飽

 

地址:紅磡黃埔天地家居庭(第12期)地下G22-G23號舖

 

營業時間:星期一至日10:00-20:30

即睇全文介紹

第 6 站 煎餅廚房

煎餅廚房小店主打即叫即整,加入各式配料的薄皮煎餅,做下午茶一流。餅皮加入蛋、蔥、芝麻烘烤,煙韌又香口。煎餅口味特別,例如有北京烤鴨、麻辣雞肉、孜然羊肉、沙爹豬梅肉,煎餅亦加入了芫茜、青瓜及京蔥等配料,煎好後對摺,口感豐富。除煎餅外店舖亦有很多飲品選擇,例如椰子沙冰、紅白肉火龍果沙冰、山楂梳打、香蕉牛奶等。


煎餅廚房

地址:紅磡蕪湖街83號地下7號舖

營業時間:星期一至二及四12002100;星期三休息;星期五至日11002100

資料來源:FB@ 煎餅廚房

第 7 站 紅磡雞蛋仔 芒果班戟

這間雞蛋仔專門店同樣為人氣街坊小店,小店主打雞蛋仔、班戟及格仔餅等港式地道小食,每款都有不同口味選擇。店舖人氣之選為新鮮出爐雞蛋仔,外脆內軟,帶點煙韌。同樣熱門的芒果班戟出名足料抵食,芒果新鮮香甜,份量滿瀉,配上新鮮香脆班戟,十分滿足~除此之外,大家亦可選抹茶雞蛋仔、蛋白肉鬆鹹班戟、朱古力芝麻雞蛋仔、芝麻格仔餅等,選擇眾多,價錢親民。


紅磡雞蛋仔

地址:紅磡大沽街寶利閣2號舖

營業時間:星期一至日12:002000 星期四休息


第 8 站 谷芋 夢幻粉紅主題茶飲店

「谷芋」為一間新開的芋頭飲品專門店,整間店鋪都以夢幻粉紅色為主題,適合影相打卡。小店主打多款芋泥芋圓飲品,如Oreo芋頭奶、抹茶牛乳小芋圓、芋泥沙冰等,還可配上不同配料黃金珍珠、豆腐布甸、奶蓋等等,口感豐富,芋頭控必試!


谷芋

地址:紅磡黃埔新村德民街2-34E號地下4J號舖 

營業時間:星期一至日11:302300

第 9 站 鮮芋仙 台灣人氣過江龍連鎖芋圓店

來自台灣的連鎖芋圓店「鮮芋仙」在香港開設分店後大受歡迎,香港第5間分店選址於黃埔新天地已在今年10月開幕。「鮮芋仙」主打全手工製作的芋圓及地瓜圓,店舖一系列芋圓、仙草、雪冰等甜品是人氣之選,例如有招牌芋圓仙草沙、麻糬牛奶冰、紅豆湯等。

 

鮮芋仙

地址:紅磡黃埔天地美食坊(第8期)地下G01號舖

營業時間:星期一至日 12:00 - 22:00

第 10 站 紅磡串門子 串燒專門店

店舖為一間串燒專門店,串燒選擇應有盡有~推介之選為燒五花腩肉、牛舌芯、日本一口和牛粒、蒜蓉燒茄子、蒜蓉燒美國生蠔等,亦有燒流心芝士年糕、燒法式鵝肝多士等人氣之選。除了串燒外,小店亦提供不同開胃小菜,例如花甲粉、麻辣皮蛋,亦有甜點如棉花糖多士、玉子燒等,選擇多樣。


紅磡串門子

地址:紅磡蕪湖街123號地下C號舖

營業時間:星期一至日11:0004:00

資料來源:FB@ 紅磡串門子

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓