【香港Cafe 2021】香港3間最新墨綠色Cafe 多個打卡影相位!歎咖央Bagel/香蕉nutella班戟

文: Elly Lee
2021.02.13

香港咖啡店愈開愈多,甚至遍佈港九新界。競爭如此大,不少Cafe更愈做愈高質,不僅咖啡和食物質素不斷地提高,Cafe裝潢方面更花盡心思,務求要有個靚靚打卡位。除了一般文青打卡Cafe、浪漫乾花或復古懷舊的裝潢,近年墨綠色Tone的咖啡店亦相當受歡迎,以下為大家盤點3間墨綠色Cafe,趕快Bookmark定跟朋友或伴侶一齊去歎杯咖啡,放鬆一下之餘,仲可以影靚相打卡!

第 1 站 Time Coffee @葵芳

葵芳掃街小食有很多,但是Cafe就比較少見。最近在葵芳這個咖啡沙漠裡罕有地新開了一間非常適合打卡,名為「Time Coffee」的墨綠色Cafe。位於街角當眼處的Cafe店面雖小,但開揚的設計令咖啡店的空間感大增。除了咖啡,Cafe更有提供幾款輕食,其中自家製咖央Bagel更是小店熱賣之選。以後來到葵芳,除了掃街,更可以來Cafe歎杯咖啡,即刻睇下有咩好食啦!

地址:葵涌榮芳路79號葵樂大廈F01號舖

即睇全文介紹

第 2 站 The Third @元朗

許多人都會趁假日到郊外走走,呼吸一下新鮮空氣,兼且搵好嘢食!元朗除了有糖水店、大排檔等地道美食,近年更有不少食物高質,而且非常適合打卡的特色咖啡店進駐!這家墨綠色的「The Third」位於元朗鳳攸南街的街角當眼處,店面雖小,但開揚的設計令咖啡店的空間感大增,而小店主打的pancake和特調咖啡都相當高質,即刻睇下有咩好食啦!

地址:元朗建德街69號大福大廈地下1-B號舖

即睇全文介紹

第 3 站 Coffee Obsession @砲台山

不少特色咖啡店林立於港島一帶,最近砲台山街角新開一間以墨綠色和白色為主調的咖啡店「Coffee Obsession」,鋪名已確鑿地告訴你店主們對咖啡的著迷,他們專做咖啡,伴隨幾款酥點、麵包供應。店鋪雖小,但整個環境和氛圍讓人感覺舒適。必試小店推介的手沖咖啡和70%特濃朱古力,香醇美味,相當高質。即刻睇下有咩好飲啦!

地址: 北角艇街4-8號京都大廈地下E號舖

即睇全文介紹

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓