【漢堡香港】香港最新5間本地高質漢堡店推介 手打安格斯牛/波士頓龍蝦/豬肉泡菜/班戟漢堡

文: Elly Lee
2021.02.14

香港除了Shake Shack、Five Guys等知名連鎖式漢堡包店之外,其實本地亦有不少高質人氣漢堡包店選擇。這些本土小店漢堡質素毫不遜色,爆汁而且肉味超濃!足料之餘價錢仲相對地便宜,所以吸引了不少人大排長龍。今次推介本地5間新開的高質漢堡店,分別遍佈港九新界,鍾意食Burger的大家又試過未呢?

第 1 站 Lucky Smash @荃灣

荃灣美食多就人人都知。最近荃灣新開一間漢堡外賣店Lucky Smash,餐牌非常簡單,只賣手打安格斯牛漢堡。開業沒多久就人氣滿滿,週末更日賣超過350個牛漢堡。原來Lucky Smash是人氣漢堡包店Burger Joys的副線,選用同Grade的安格斯牛肉,但價錢卻接近平一半!價錢親民,又美味,這個平民版Burger你又怎可以錯過啊!

地址:荃灣享和街43-59號都城大樓地舖

即睇全文介紹

第 2 站 Nomad Burger @紅磡

紅磡新開一間漢堡包外賣店「Nomad Burger」,新店的招牌款式龍蝦安格斯漢堡餐牌最為搶眼,龍蝦大隻鮮嫩,非常吸引!漢堡店裝潢以純白簡潔為基調,鋪位狹小,只有吧枱2個座位供客人堂食。小店更特別推出生酮漢堡,讓一眾生酮飲食人士也能享用美味的漢堡。

地址:紅磡德民街29號德民大廈地下F3號舖

即睇全文介紹

第 3 站 保家山 Burger Saan @觀塘

觀塘新開的這家「保家山 Burger Saan」漢堡包專門店,主打手工製漢堡包,選用澳洲和牛和美國安格斯牛肉,牛味濃郁,肉質厚嫩多汁。小店更推出不同口味的創意漢堡,例如有釜山豬肉泡菜漢堡。配上自家製醬料,十分美味。漢堡包店設於工廈內,環境寬敞,坐得舒適。裝潢有別一般傳統漢堡店,採用水泥牆設計配木系枱凳,有點似文青Cafe。

地址:觀塘開源道60號駱駝漆大廈三座5樓O室

圖片來源:IG@BurgerSaan

第 4 站 Honbo

香港本地人氣漢堡店Honbo是2020年全球最佳漢堡唯一入榜的香港漢堡店,主打本土自家製美式經典芝士漢堡,由漢堡、醬汁及扒均自家製作。最近店舖就推出Basehall分店限定美式煙燻牛腩漢堡及GROW UP Lemonade Milkshake IPA啤酒,一眾Burger迷值得一試!

地址:中環康樂廣場1號怡和大廈地庫1號 // 荃灣白田壩街45號南豐紗廠3樓303號舖 // 灣仔日街6-7號日新樓地下B號舖

圖片來源:FB@Honbo

即睇全文介紹

第 5 站 Hero's Friday

英雄超人主題的漢堡店「Hero's Friday」繼在中環、荔枝角開設分店後,首次進駐新界區於荃灣新開第3間分店!店舖主打無添加手打牛肉漢堡,招牌9層巨無霸英雄漢堡,十分足料。另外還有全港獨家首創的班戟漢堡,口感濕潤鬆軟,夠特別。下次去荃灣掃街不放試試這間新開漢堡店啦~

地址:中環威靈頓街71號地舖 // 荃灣昌泰街2-8號昌泰大樓地下4A號舖 // 荔枝角青山道489號香港工業中心A座地下A5C號舖

圖片來源:IG@Hero's Friday

即睇全文介紹

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓