【西貢好去處】港版天使之路西貢橋咀島一日遊 觀賞連島沙洲/最新壁畫街/純白2層高Cafe

文: LorLor Lee
2021.07.04

去西貢又點少得坐船出海呢!今次帶大家到橋咀島觀賞天然連島沙洲及菠蘿包巨石,更能輕鬆郊遊走到橋頭島山頂觀景台飽覽西貢景色。另外西貢市中心亦有最新壁畫街及咖啡店,影相打卡一流!即刻同大家介紹西貢郊遊一日遊路線推介啦~

第 1 站 橋咀島 連島沙洲

西貢橋咀島是香港聯合國教科文組織世界地質公園之一,西貢碼頭有不少街渡都都能到達橋咀島,船程只需大約十幾分鐘,價錢大約$30-$40不等。不過想睇到連島沙洲的朋友就記得留意潮退嘅時間喇,而這個天然沙洲連結住橋咀島同西面嘅橋頭島,石攤上有很多跟菠蘿包相似的巨石,其實是石英二長岩,因為受到風化侵蝕而佈滿裂紋。到達另一端的橋頭島,只要繼續上樓梯就能到達橋頭島山頂觀景台。欣賞完連島沙洲,可以回到橋咀碼頭坐船返西貢市中心。

第 2 站 NN Coffee 純白兩層高水泥風Cafe

這間西貢新開的純白水泥風NN Coffee,樓高兩層,2樓有窗邊位置可欣賞街外景色,透光舒適。而餐廳有供應All day breakfast,足料豐富大份,特別的地方有粉紅色的多士同炸薯粒。另外還有蟹肉手工意粉,蟹肉都幾鮮甜,意粉彈牙帶點煙韌,略嫌有點過於油膩,但蒜味香濃。

NN Coffee
地址:西貢市場街47號地舖
營業時間:星期一至五09:00 - 18:00

第 3 站 最新壁畫街 超過20幅巨型壁畫

早前HKwalls年度街頭藝術街邀請多位本地藝術家帶來過20幅巨型壁畫散佈在市中心不同街道,每幅壁畫都有充滿不同風格元素,例如有蔬菜小精靈及廚房女神主題、綻放燦爛的花朵,色彩繽紛,影相打卡一流!大家可以參考他們官網的壁畫地圖尋找。>>按此<<

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓