【荃灣掃街2021】荃灣路德圍掃街5大美食推介!泰式香蕉煎餅/足料芋圓芋泥牛奶/$12三文魚手卷

文: LorLor Lee
2021.09.01

今次帶大家來到荃灣掃街勝地路德圍,雲集超過20間人氣食店,除了美食款式選擇多之外,價錢亦相當抵食!例如有$12三文魚手卷、即叫即製石磨腸粉、香菇豬肉燒賣等等,近期還有不同新食店進駐,包括人氣泰式香蕉煎餅,食勻小食、茶飲、甜品等等,即刻睇睇荃灣掃街推介啦!

第 1 站 元朗燒賣皇后妙舒 香菇豬肉燒賣$12/5粒

平時多數食魚肉燒賣,豬肉燒賣大家又食過未呢?這間港式小食店招牌香菇豬肉燒賣,$12/5粒,香菇味突出,口感彈牙不會鬆散,豉油不會過鹹,配上辣椒油好夾!

元朗燒賣皇后妙舒

地址:荃灣荃興徑10-18號富榮大廈地下04號舖

營業時間:星期一至四12:30 - 00:00;星期五至日11:00 - 00:30

第 2 站 桜手卷 三文魚手卷$12

這間主打日式手卷的小店同樣是荃灣路德圍掃街抵食之選,最平$12起,有多款不同刺身餡料選擇。三文魚手卷$12,有兩大片厚肉的三文魚,鮮甜足料!

桜手卷

地址:荃灣荃興徑8號昌泰大樓地下4B號舖

營業時間:星期一至日13:00 - 00:00

第 3 站 RealT 芋圓芋泥牛奶$30

這間茶飲店RealT引來不少芋頭控,皆因店鋪有售芋圓芋泥牛奶$30,芋圓代替珍珠,口感同樣煙韌Q彈,配上足料香滑芋泥,芋頭味特別香濃,不過怕甜的朋友建議叫少糖會比較適合。

RealT

地址:荃灣荃興徑25號安富大廈地下B號舖

第 4 站 友源美食 家鄉菜脯石磨腸粉$15

這間路口轉角小食店除了有燒賣魚蛋之外,還有多款即製石磨腸粉,有家鄉菜脯石磨腸粉$15、雞蛋瘦肉腸粉、香茜牛肉腸粉等等,份量尚算多,散發米漿香味,不過若嫌菜脯碎較少。

友源美食

地址:荃灣大河道11號地舖

 

第 5 站 泰谷 泰式香蕉煎餅$28

這間新開的泰式小食店主打泰式串燒、鐵板燒、泰式特飲及甜品等,當中更食到泰國當地人氣甜品之一的泰式香蕉煎餅,即叫即製,新鮮熱辣辣,可選煉奶或朱古力醬,每塊煎餅落足料放滿香蕉肉,誠意十足!

泰谷

地址: 荃灣荃興徑31號安富大廈地下4A號舖

營業時間:星期一至日12:00 - 00:00

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓