維園年宵開鑼!8檔食買推介

2017.01.22

雞,全部都係雞♫話咁快大家呼唤了大半年的雞年快到了!臨近農曆新年,當然唔少得去行全港最大的維園年宵,行個大運!今年年宵有咩買,有咩食?不妨睇睇以下推介!

1. 「廢青文憑智障通知書」文件夾

今期流行做文青和廢青,這攤檔除了有文青必備的歌詞電腦袋,手機套外,還有用來廢青文憑智障通知書,有齊通知書上的特點,就可以進化為5**廢青!綜合隨處睡眠能力、吹水、追趕死線,要拎高分無難度!

攤檔: 97號 不平雞鳴

2. 飛行棋行李牌、gag鎖匙扣

普通行李牌相信大家平時就見得多,這款行李牌上有飛行棋及印有歌詞,陪你一齊出走!另有gag鎖匙扣,見到「廢青」、「收皮」、「港女」、「毒男」等字樣,會否想送一個給朋友?

攤檔:20號 有人掛住你 

3.  一飛衝天蛋  

有雞先定有蛋先? That is the question.不過可以肯定的是,這些卡通蛋公仔彈下彈下,十分可愛!

攤檔: 21號 有雞先定有蛋先 8ggie

4. 天氣骰

天氣不似預期。3號風球想轉8號?明明下著滂沱大雨但只掛黃雨?這個天氣骰應該道中不少人的心聲。

攤檔:134號 6年B班

5. 小巴匙扣牌

無論是住在港島、九龍還是新界,小巴都是所有香港人的集體回憶!這攤擋有多款小巴站鎖匙扣,還有file及其他車模型。

  

攤檔: 125號 微影

6. 睡是雞

瑞士雞翼是不少香港人喜愛的茶餐廳美食,今年連維園都有得買,而且不會弄到整手油,像真度極高,喜歡食瑞士雞的朋友可以外賣返隻雞髀、雞翼或者雙飛餐回家慢慢品嚐!

攤檔: 213號 睡是雞

行到攰,當然要醫肚啦!以下精選6款小食!

1.毛記劣食

獨沽一味只賣魚蛋及燒賣套餐(熱飲餐$58)及(凍飲餐$48),魚蛋及燒賣各4粒,配上6款特別醬汁,如發霉松露汁、地溝油辣汁及柚子鼻涕汁等。
 
  
 
 
攤檔: 熟食B檔

2.日本章魚燒 
 
 
大大粒含原隻章魚,即叫即燒($40/3粒)
攤檔: 熟食A檔

3.八爪魚鬚串 
 
超長八八魚鬚串($30/串,$50/2串),配上惹味沙嗲汁。
攤檔: 熟食A檔

4.泰式炒雪糕卷 
 
 
即炒泰式炒雪糕卷($40),朱古力雪糕漿放上低溫鐵板,加上Oreo餅快炒,口感煙韌。
攤檔: 熟食A檔

5.煙幻和牛粒 
 
 
即叫即炒和牛粒($40),加上蘋果木煙霧,等待1分鐘打開蓋,散發微微蘋果香味。
攤檔: 熟食A檔

6.黑松露鵪鶉蛋串($20 )
 
攤檔: 熟食A檔

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓