小新點心搞鬼登場!震騰騰Pat Pat最搶鏡

2016.10.18

搞鬼百厭的蠟筆小新,與創意多多的新派點心店点心代表合作,期間限定多款的點心美食。點心不但印上小新搞鬼樣子,更有小新一眾好友、媽媽美冴及爸爸廣志登場,抵死又可愛,小新粉絲千萬不可錯過。

 

 

 

  

招牌大象朱古力流沙包$49,印上小新pat pat及何B仔的樣子,原粒朱古力加炒香鹹蛋黃的流沙,掰開朱古力流心立即流出,朱古力味香濃,非常過癮。

  

  

小新最愛的卡通豬仔,不理不理左衛門奶黃流沙包$49,可愛豬頭的造型,用筷子篤穿豬鼻,流出好立克鹹蛋黃流沙,如鼻涕般,玩味十足。

 

 

小新及小白松子百杯餃$49及三兄弟鮮蝦餃$49,印上小新好友及寵物小白的樣子,包着原隻鮮蝦、鮮百合及松子,足料新鮮,口感豐富。

 

 

還有即叫即做的蝦餃海鮮腸粉$49,睡惺惺的小新被印上被子的腸粉蓋着,包着鮮蝦、帶子和蟹柳。想食便要恨心吵醒小新了。

甜品當然不少得,震震屁股奶凍$39,用了用香濃的北海道3.6牛乳加上日本魚膠粉製成,不但奶香十足,光滑震騰騰的屁股,真惹人打幾下。

 

除了奶凍,還有用鮮西瓜肉做成的西瓜糕$35、情人蛋撻$35、小新椰皇燉奶$59及小新桃味特飲$39等。 

 

 

 

喜歡beerbeer的朋友,可選爸爸泡沫啤酒$69,更有粉花色櫻花味的媽媽泡沫啤酒$69,影相呃like一流。

   

 

活動資訊

  • 日期2016年10月18日 - 2017年1月17日
  • 地址 中環德己立街1號世紀廣場地下/尖沙咀The One L3層L308號店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓