用粉筆畫出圖案!亞洲首間CHALKapella限定店

文: 尋玩人
2016.11.10

你同我小時候都一定接觸過的粉筆原來可以用嚟設計出tee的圖案。創意時尚品牌CHALKapella將於11月尾登陸香港,為大家帶來非一般的tee。著淨色tee著到悶?是時侯搞搞新意思了。

Chalk-A-Tee以黑色無毒性物料特製塗鴉畫布面,加上特製的Chalk Crayon粉筆顏料,讓大家發揮創意,設計出自己獨一無二的tee。圖案以清水便可洗淨,循環再用,每日唔同圖案都無問題啦。

11月期間,CHALKapella Hong Kong Facebook page及 Instagram專頁,每100“Like/Follow”人次,就送出1件Chalk-A-Tee予高錕慈善基金。於聖誕期間限定店每出售一件Chalk-A-Tee,亦會捐出$10予高錕慈善基金。

Chalk-A-Tee套裝每套$298,包括Chalk-A-Tee一件及特製Chalk Crayon 粉筆一盒。

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓