免費執好嘢!執嘢 X 非常香港 POP-UP SWAP

文: 9527
2016.05.13

  

又有機會執好嘢!今次「執嘢 X 非常香港 POP-UP SWAP」活動除了一向最受觸目的「執嘢換物 POP UP SWAP」,可以將屋企唔會再用但又棄之可惜的東西拿出來交換外,還有以「藝」會友的「人人都是藝術家 EVERYONE CAN BE AN ARTIST」,俾一個渠道大家分享自己的作品,不管有沒有受過正規的藝術教育,亦不管這些作品是一幅畫作、一張相片或者只是一張唱片都歡迎作出分享。

 

  

另外,大家亦可以拿出被遺忘的食物與其他「惜食之人」分享,但過了「此日期前最佳」及所有需要冷藏的食物,如壽司、急凍食物等就礙於安全及衛生問題不會接受分享。

  

今次活動會一改以往的執嘢流程,當日下午5時停收物品。換物流程:

1. 入場前,工作人員會為 JUPPER 蓋手印,以作識別。

2. JUPPER 如有物品分享,請先交給工作人員檢查和篩選。

3. 如不再需要帶來的膠袋或紙袋,可交給工作人員代為處理,我們會分配給其他有需要的 JUPPER 使用。

4. 每位 JUPPER 都會獲發一個大小相同的「執嘢袋」供場內使用。

5. 當你在場內執到心頭好時,麻煩先將心頭好放入我們提供的「執嘢袋」。請自律:JUPPER 在場內不得把物品直接放入私人袋內。

6. 當你準備離場時,便可將你執到的東西放入自備環保袋或可再用的袋內,同時交還「執嘢袋」。請注意:不可擅自拿走「執嘢袋」,多多合作。

記得:JUPPER 如已取走一袋物品,便不能重新進場換物。 

建議大家參加前可另看執嘢規則:  https://goo.gl/cz1SDt

 

以上圖片來源: FB@JupYeah 執嘢

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓