酒‧在快活谷 一連3星期跑馬地「美酒佳餚節」

2016.02.24

由2月24日連續3個星期三,除了恆常的賽馬活動外,跑馬地馬場更將舉行「酒.在快活谷」美酒佳餚節,為訪客精選來自4個地域,超過60款的美酒,包括法國、意大利、西班牙、澳洲及紐西蘭的紅白酒及葡萄氣泡酒,讓入場人士盡情享用。

大會推出品酒通行證($130),憑內附的三張品酒券,品嚐紅、黃、綠每組各一款酒(100毫升),抵飲!

除此以外,每個派對晚上馬場內的啤酒園都會推出6款國際特色美食,如龍蝦包配銀魚芥末香草醬($105)、韓式泡菜燒排骨($120)、燴牛面頰($78)及海鮮三重奏($75)等,美酒美食再加上現場音樂表演,相信氣氛應該不錯呢!

入場人士亦可跟朋友玩玩模擬斟酒遊戲,考驗斟酒技術,優勝者更可獲豐富禮品。馬場內的adrenaline及The Gallery月貝凡專區亦準備了品酒活動和地中海半自助餐,詳情可致電3690-3690。

*入場費:$10(入場人士須年滿18歲)

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓