13人男團SEVENTEEN首辦巡唱 香港站8月舉行

文: 王庭芝
2017.05.16

韓國13人大型男團SEVENTEEN即將舉行首個世界巡迴演唱會《2017 SEVENTEEN 1ST WORLD TOUR "DIAMOND EDGE"》,計劃走訪13個城市,其中一站更會來到香港,於2017812日在亞洲博覽館10號館進行,為香港的CARAT(歌迷官方名稱)帶來最熱情的演出。

【最新情報】$5隻熱狗任加醬!銅鑼灣hmv開小食檔

【最新情報】元朗Yoho Mall I 7月開幕!一田百老匯進駐

【最新情報】香港太空館天象廳新節目 $24睇冰島極光 

SEVENTEEN出道只有短短兩年,打着「自給自足偶像」的旗號,即是每張專輯的曲、詞、編舞都由成員參與製作,由於成員都是經由選秀節目出身,實力都備受肯定,13名成員既是一體,亦可分成小組,Hip hop team的成員包括隊長S.COUPS、圓佑、玟奎及Vernon,Vocal team成員包括淨漢、Joshua、Woozi、DK及勝寬,Performance team成員包括Jun、Hoshi、The8及Dino,各位CARAT睇騷時記得帶埋玫瑰石英粉加寧靜藍色的應援物支持SEVENTEEN喇!

圖:FB@SEVENTEEN

售票消息有待進一步公布,大家密切留意。

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓