維園花卉展3月開鑼!$14入場/10萬棵花朵任影

文: Eunice Lam
2018.02.21

2018香港花卉展覽又到啦!今年的主題花是大麗花並以「心花放」為題,展覽期由3月16月至3月25日,在香港維多利亞公園舉行。除了本地的機構之外,到時仲會有來自海外同內地的園藝機構參展。會場更會設有不同種類的攤位,大家賞完花之後可以去行下~

大會總共會設置55個攤位,當中包括:花卉、園藝產品、小食、攝影器材等等。

而且仲有多個比賽同娛樂活動:學童繪畫比賽、攝影比賽、展品比賽、音樂同文娛表演及工作坊等,同朋友或者一家大細去就啱哂啦。

收費方面,成人$14,兒童、全日制學生、60歲以上長者或殘疾人士及其同行照顧者一律$7。60歲以上長者同殘疾人士及其同行照顧者如星期一至星期五入場免費!大家有興趣的話就記低個日期地點同朋友或家人去行下啦~

圖片及資料來源:香港旅遊發展局康樂及文化事務署

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓