「激安的殿堂」唐吉訶德傳進駐荃灣!第二分店佔地5萬呎/設美食廣場

文: 劉紀彤
2019.04.17

唔少港人遊日必去的日本大型連鎖雜貨店「驚安的殿堂」唐吉訶德(或稱激安殿堂)早前經官方確認將會於尖沙咀美麗華開設首間分店,近日再有消息流出,指「激安的殿堂」有意在港開設第二間分店,有傳分店選址荃灣大型商場海之戀OP Mall,據知店舖面積達5萬呎,更設有美食廣場,如果消息屬實,以後荃灣區的居民就多一個地方shopping啦!

長實荃灣西站的大型商場海之戀最快今年開業,據知將會有一間日本連鎖雜貨店進駐,佔地5萬平方呎,更設有美食廣場,有傳日本連鎖雜貨店就係已確認將會於尖沙咀美麗華商場的「驚安的殿堂」唐吉訶德,不過官方未有回應,想知進一步消息就記得要留意之後的報導啦!

 

 

 

資料來源:hket

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓