DONKI尖沙咀美麗華店大變身!Sanrio精品增大4倍+擴充扭蛋區

文: 王卓盈
2024.04.12

DON DON DONKI(驚安之殿堂)一直是大家夜遊聚落點,最近美麗華分店完成大改裝,以新面貌迎接大家,包括加強藥妝專區、Sanrio精品比以前增大4倍、日本公仔區亦加入了多個人氣公仔,以及擴充了大人小朋友都喜歡的扭蛋區,大家之後食完飯可以逛下全新面貌的DONKI啊!

DON DON DONKI(驚安之殿堂)在香港一共有10間分店,遍佈屯門、荃灣、銅鑼灣等地區,DONKI深受大眾歡迎,除了因店內提供平價食品和貨物,部分DONKI亦會營業24小時,成為大家夜遊聚腳點!而最近美麗華分店已完成店內大改裝,新增了大量新貨物和專區,大家經過尖沙咀都可以逛逛!

美麗華店今次特別加強了藥妝和玩具精品Kawaii專區,Kawaii專區內的Sanrio精品比改裝前增大4倍,包括有人氣Sanrio 角色KUROMI、玉桂狗和MY MELODY精品,少女心爆滿啊;附近還有日本公仔區,結集多個人氣公仔;另外鍾意迷你figure的朋友亦可以到擴充後的扭蛋區,有多款扭蛋任大家選擇!最後女生們當然要去藥妝專區,逛逛由本直送的營養素及成藥,一站式買齊需要用品。

DON DON DONKI 美麗華店

地址:九龍尖沙咀美麗華廣場2期地庫B161,163 & B165-173號舗

聯絡電話:2650-0411

營業時間:24小時營業

來源:FB@DON DON DONKI

同場加映:【著數慳家王】最新影片

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓