廢青上唔到樓!日媒貼地拆解香港低幸福指數3大原因

文: Nor
2017.04.06

在不少日本人眼中,香港仍是國際大都會,港人生活富裕過得幸福。但NHK的節目≪一看就明白!世界的現況≫(これでわかった!世界のいま)討論全球幸福指數排名,驚見香港幸福指數低至全球68位,僅高過伊朗。NHK特派記者訪問港人,從中理出3大低幸福指數原因,網民直呼夠晒貼地。

 

節目中理出香港人不覺得幸福的3大原因:房屋問題、教育問題、自由度低。

 

節目指房價在短短10年升價3倍,不少人耗其一生亦無法負擔一間屋,亦直擊劏房狹窄的居住環境。

 

節目談及愈來愈多中國學生來港讀書,令大學競爭更激烈,年輕人擔心進不到好的本地大學。

更令香港人感覺失望的是自由度低。節目以早前特首選舉為例,雖說曾俊華於民間支持度比林鄭月娥高,但最後仍然敗選。

  

節目中輯錄受訪港人點睇香港:

 

「唔係幾幸福,對呢個地方無咩希望」 

 

「(物價)同人工唔成正比,人工同10年前無變」

 

「民主同自由漸漸被剝削」

記者亦解釋年輕人用語「廢青」。直指年輕人即使大學畢業亦找不到好工作,亦不見得將來能結婚置業,見不到未來的狀況。

 

不少網民看完節目後覺得製作用心,而且貼地講出香港事實。

來源:NHK≪これでわかった!世界のいま≫節目擷圖 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓