一圖睇穿「人肉GPS vs.路痴」腦袋有咩分別!日本藝術家簡單插畫獲萬人轉發

文: 捌公主
2017.04.14

路痴的思維誰能明白?去完個廁所出番嚟已經唔認得路,係人肉GPS朋友永遠唔明嘅思維。日本藝術家繪畫了一張簡單的插圖,透視路痴與人肉GPS的腦袋,網民都大呼終於有人明白佢感受!

 

日本藝術家兼Twitter用戶 yuuya_ponta上載了一張簡單插畫。對於一個方向感強的人來說,當想要去一個地方時,腦袋像裝有內置指南針一樣,馬上聯想出目的地的周遭的環境及方位,而這些聯想像地圖一般是立體的,所以很容易找到前往的方向。

 

 

相反,路痴的腦袋比較簡單。當他們想要去一個地方時,腦內只會平面地想起目的地,頂多會出現門口、標誌等影像。完全不會想起周遭環景。故然也不知道到底要怎樣去。

 

此圖被上載至Twitter,一周後已獲得六萬多個讚好及轉發,網友都大呼好準。各位路痴,有無說中你的感受呢? 

 

 

想知自己路痴程度去到邊?望望個Checklist啦!

 

 

來源:Twitter@yuuya_ponta 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓