謝氏fing蕉法原來有段故!霆鋒拉埋四哥教開蕉秘訣 網友大讚:So sweet!!!

文: Cay Cheung
2017.04.01

今期最紅一定係港版Gordon Ramsay謝霆鋒,Chef Le Mon的磨刀和開蕉法都深受網友,更有不少網友仿傚Chef Le Mon學開蕉。

   

>>大嘥鬼抽乾謝霆鋒水「淋晒嘅雞蛋仔都值得被尊重」網民Like爆政府旗下FB有創意!

見到開蕉法咁受大家歡迎,謝霆鋒再次係社交網站為大家示範,今次仲拉埋四哥謝賢一齊上鏡。

  

霆鋒解釋點解會有呢一款「謝氏fing蕉法」,原來由四哥所創。以前四哥為了哄謝氏兄妹,就將香蕉放在腰的兩旁扮作是「西部牛仔」。而這個開蕉還有秘訣,就是要先按一下香蕉的頂部,否則香蕉不能一Fing就開。

    

霆鋒指在節目亦曾解釋過呢個開蕉方法的由來,不過片段經剪輯,所以大家才錯過了這段故。

教學影片一出,難得可以見到四哥和霆鋒同場,不少網友都大讚畫面溫馨, 

   

完整開蕉教學:

 

來源:謝霆鋒《鋒味》

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓