觀眾撐佢地!TVB頒獎禮最戥呢6個藝人唔抵

文: Cay Cheung
2016.12.19

萬千星輝頒獎典禮各大獎項雖然已塵埃落定,不過網友就很戥呢6個藝人唔抵。 >>另看: 2016萬千星輝頒獎典禮 17獎項足本名單

 

1. 滕麗名

由陀槍師姐開始,到今年的「二寶」角色,滕麗名每個角色都在觀眾心中留下了一個深刻印象。今次不少網友都覺得「阿滕夠晒班拎視后」。雖然今年只獲提名「最受歡迎電視女角色」及「最佳女配角」,但兩個獎都與阿滕擦身而過。

   

2. 郭晉安

即使郭晉安已經三度獲獎,不過網友一致認為郭晉安值得再得獎。網友認為在《致命復活》中的演技超晒班,指安仔就連眼角膜、額角青根都識做戲。

 

  

 

3. 王浩信

在《EU超時任務》中的渠頭角色,播影時已經得到廣泛的稱讚。很可惜在頒獎禮與朱千雪只得到最佳搭檔獎,網友大替王浩信唔抵,無最佳男主角,都應該有最受歡迎電視男角色。

 

4. 朱千雪

與王浩信一樣,《EU超時任務》中Madam Ling一角令到觀眾重新認識朱千雪,很可惜最後都沒有得獎。

 

 >> 玩自抽食雞!萬千星輝頒獎典禮大6騎呢笑位  

 

5. 邵美琪

年頭播影的《 刀下留人 》題材特別。而當中邵美琪飾演的花蕊紅角色,亦得到不少網友的讚賞。

  

 

6.  吳岱融

吳岱融飾演的高天鷲為《巨輪II》帶來了增添不少看點,奸角表現深入民心,劇中的金句大受網民追捧,不過最後還是不敵「公公」曹永廉,失落了最佳男配角。

   
 
 
 
網友咁睇: 
 
 
圖片來源:TVB 
 

  

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓