真係戀上小儀?余文樂貼「床照」回應

文: 尋玩人
2016.08.03

昨晚深夜社交網站上忽然出現一篇以「傳余文樂、小儀公開戀情、承認相戀」為題,講余文樂同小儀於活動上默認戀情。這段「姐弟戀」傳遍各大討論區及社交網站,連內地微博亦被此消息瘋狂洗板。

 

 

這篇文章言之鑿鑿,雙方於出席活動時默認戀情,余文樂讚小儀入得廚房,小儀則視樂仔為男神,消息一出震驚不少網友!

 

 

 

朝早男主角余文樂一覺醒來第一件事就澄清事件,於Instagram貼出驚訝樣子的床照,仲話連媽媽都問同小儀戀情。不過樂仔亦有留後路,話如果幾年後大家未有伴就真係一齊,樂仔唔好走數啊!

 

 

小儀的社交網站未見有更新,有指小儀於個人Facebook上曾貼出只限朋友閱讀的發文澄清事件,唯小編及小儀並非Facebook上的朋友,未能查証真偽。不過小儀的Instagram已湧入不少fans恭喜她!

 

  

 

其實「親蜜照」係3年前的照片,而非近期的事!余文樂及小儀的「戀情」只是內容農場(Content farm)炒作新聞,二人亦非蜜運中,結果得啖笑!

 

 

來源:小儀Instagram小儀微博余文樂Instagram

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓