低CP值都可以贏?打GYM 踢館取勝秘笈

文: 9527
2016.07.29

 

為左嬴道館,你可以去到幾盡?想踢館但周街都係啟暴龍同卡比獸,CP不夠高,好似打極都係輸.......唔駛怕!只要學識以下3招,CP值比較低的小精靈也有機會打嬴!

 

實CP值高其實唔一定勁,詳看:CP值唔係愈高愈好!入齊數據教你揀邊隻小精靈升LV

 

 

1. 選擇有優勢的屬性

不只是POKEMON GO,其實有玩過其他遊戲也會知道「屬性相剋」的原則。寵物小精靈共分18種屬性,每隻小精靈至少有一種屬性,在對戰其屬性所剋的小精靈時攻擊效果會有加乘,相對有利於戰鬥。以下屬性表中左邊直排是攻擊方,上面橫排是防守方,綠色格仔(2x)顯示非常有效,紅色(1/2x)是不太有效,黑色(0x)是完全無效。

圖:bulbapedia

最顯而易見的例子:在屬性表中可以見到水系打火系時會有2倍攻擊力。如果對手為雙屬性,就將自己的攻擊招式屬性對應防禦方的2個屬性各自的效果相乘,例如飛行系攻擊蟲+草系小精靈時,2x2=4倍攻擊力。 

 

2. 閃避攻擊

對手攻擊時可以左右撥螢幕避開,減低所受的傷害。對手第一次出現會連打2次,所以記得要及時閃開2次呀。另外提提大家,儲滿氣後長按自己隻小精靈可以使出必殺技,掌握好敵方的攻擊節奏後善用技能,可以令嬴面變大。

 

見到下圖的兼色閃光代表對手要出招,睇準時間避開!

來源:inverse.com 

 

3. 執死雞

當道館掌門人的小精靈不會重生,被打敗後會回到訓練員身邊。若果見到見到Level2或Level3的道館只剩一兩隻,而且Prestige值低迷時,你就可以帶6隻入去執死雞,變相獲勝機會更大!

溫馨提示:打嬴左要拿拿臨撳制做館主!反應慢的小編琴晚就係因為慢左半拍,就俾人搶左...... 

 

另看舒服孵蛋兼捉精靈的方法:

>>> 有冷氣兼停站多!6大小精靈訓練員巴士專線

>>> 歎住冷氣捉!全港20大商場小精靈實景出沒地圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓