極詭異!大埔林村河現神秘圓圈 網民笑「三體」襲港?真相源於1種生物

文: 溫藹紅
2024.04.16

大埔林村出現怪象!近日有市民發現大埔林村一條河中,突然出現大量神秘圓圈,並以列陣式掛列,浮出水面極之詭異,更有網民聯想起最近討論度甚高的《三體》,笑指猶如外星人襲港。有網民就留言解畫,指圓圈是源自於一種生物。

早前有網民透過網上分享,並上載多張在大埔林村拍攝到的相片,指「林村河唔知發生咩事,好多個圈圈,水深嘅地方都見到,同埋上游好污糟」,又笑言「會唔會有外星人到訪此地」?

▼原帖▼

從相中所見,該條河中出現逾30個圓形坑洞,最有趣是「圓圈」排列頗具規律,並且相當密集,各個坑洞大小相若,部分明顯浮現出水面,並且有魚兒在內徘徊,整體長度最少延至數十米。

▼大埔林村神秘圓圈▼

怪象引來大批網民留言,不少人覺得現象好有趣,有人更將之聯想起《三體》:「原來三體人咁快到咗」、「啲外星非洲鰂喺度生啲異形出嚟毀滅世界」。

 

▼網民留言▼

有網民就留言解畫,拆開「神秘圓圈」背後真相,原來與一種生物有關。

▼網民解畫▼

 

 

資料及圖片來源:Facebook@大埔 TAI PO

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓