CP值唔係愈高愈好!入齊數據教你揀邊隻小精靈升LV

文: 9527
2016.07.28

各位小精靈訓練員幾日來周圍行,捉左一堆寵物小精靈,是時候考慮進化的問題。同一種小精靈捉左十幾隻,點知升邊隻好?

只要用Poke Assistant,輸入名、CP、HP、進化所需的Dust三個數值,按一個掣就可以知道可能得到的所有結果,Poke Assistant統計出最好和最壞的結果,對比遊戲中同種精靈的最強最弱數據。這樣就可以預測手上的精靈的能力,從多隻精靈中選出最滿意的來升,就不怕資源錯配,浪費candies升完都冇用。

 

實測結果顯示,2隻Horsea中,原本CP76的升級後最高可達739,然而原本CP285的最高只能到717,而且不論是Attack, stamina還是HP都略比前者差。不過還要衡量perfection再判斷哪一隻比較好。

至於公廁波音蝠,原本CP113的升級後最高可達586,然而原本CP259的最高只能到538。 

 

 

來源:Poke Assistant

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓