Wyman叱咤超勁急口令反網絡廿三 翻讀兩次都跟唔到

文:
2016.01.02

>> 叱咤拎獎行李事件擺上台 Do姐一句KO克勤 

>> 1995生力軍金獎黃秋生  叱咤再開金口唱《Imagine》型到爆 

黃偉文Wyman昨晚叱咤得到填詞人大奬,當說到獎感受時就近日網絡廿三條立例表達了一些個人意見。兩分幾鐘的感言中,阿Y句句到肉,最啜核就是他提到倘若網絡廿三立法即使是改自己的作品都有可能會被告。

「以前因為歌詞版權屬我自己,我是改我自己歌詞,只要我­自己不告我自己,我就無事。但係嚟緊真係通過咗呢,就算我­唔告我自己,政府都可以繞過我自己,去代我自己來告我自己。 」好多個自己的急口令固然精彩,但也聽到條例會令創作人身不由己的無奈。

 短片源自youtube,如被刪除敬請見諒

 

>> 叱咤拎獎行李事件擺上台 Do姐一句KO克勤

>> 坤哥大贏家   叱咤頒獎禮足本得獎名單  

>> Rock友秋生、性感Kay  叱咤頒獎禮群星靚衫逐個睇  

>> 太上老君急急急口令大賽 158字終極急口令相信還是只有她才讀得到

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓