我帶咗《一蘭》食糖心蛋送嗰包鹽返公司做手信!

文:
2015.12.18

文: 藍橘子

 

有一種識做人,叫買手信。

不論你請大假去旅行,遠至歐洲定近至長洲,就算唔買手信畀屋企人,都要買畀同事。因為屋企人唔會怨你,頂多問你有冇著夠衫,但若果你兩手揈揈返公司,同事一定會背後講你唔少壞話。

但大家千萬要留意,同事們唔係咩手信都收,有三大法則大家一定要遵守:

一)禮物要花心思,嘢食要夠好食。

二)阿信屋唔可以有得賣。

三)之前未買過。

過了第一關,同事們又會開始關心你去旅行洗咗幾多錢,如果超出佢哋預期,就一定係你唔識慳住去旅行!所以,標準答案一定係每晚都訓街,每餐食杯麵,全部洗費都用落買手信度。

今日,我剛剛去完旅行返到公司,但早已經充分準備好手信送畀各位親愛同事。

當我行入公司門口一刻,所有同事就對我虎視眈眈,我走埋去放零食嘅櫃,放低為佢哋精心搜羅嘅一系列手信,同事Kelvin忍唔住走埋黎睇,開始嫌三嫌四…

「藍橙仔你無嘢嘛?酒店送嘅咖啡茶包?日本隨街派嘅無料案內所紙巾?餐廳送嘅濕紙巾…嘩連酒店啲牙膏牙刷都帶返黎啊?你有冇乞兒啲啊!」

「我見酒店有得拎,咪拎返黎囉,反正免費嘅唔好浪費嘛,仲有幾樣手信,真金白銀買㗎大家等等。」

聽見Kelvin喊驚咁,同事們開始圍埋黎,問我仲買咗乜,我話份禮物好神秘,希望大家伸隻手出黎,閤埋對眼唔准偷睇,保證日本貨。

大家聽見有手信都好聽話。

於是,我小心奕奕咁將我喺大阪食過嘅《一蘭》拉麵店,叫隻糖心蛋附送嗰包鹽打開,慢慢倒落佢哋隻手上面。

「係咪星沙啊?我聽人講日本有星沙㗎!」我當然無取笑Suki,星沙係沖繩唔係大阪。

「係咪日本好出名嘅天然海鹽啊?」Kelvin用條脷奶,但好快就發現我手上面一蘭嘅包裝。

同事們紛紛慘叫,好似放咗督屎喺手上面咁,誇張到…

「所以我早就幫大家準備好紙巾。」我指一指由日本拎返黎嘅無料案內所紙巾同餐廳濕紙巾。

同事們忙於抹手,我就拎埋袋入面兩樣手信出黎,Suki見狀又即時撲過黎。

「呢隻蝦片阿信屋咪有得賣囉蠢人!」Suki大感失望,跟住佢又發現咗另一樣手信。

「咦!呢隻咩餅黎?未見過喎,包裝好得意啊!我要試食先!」Suki將佢拆開,成塊餅塞入口。其他同事都爭住拎一塊黎食,但就無人理包可憐嘅蝦片…

「淡淡哋,有少少苦,幾特別吖~係咪綠茶餅啊?」Suki真係冰雪聰明,估錯。 

「我覺得有回甘茶香,係咪煎茶?!」Sales Team嘅Adam都估錯。 

於是我解答大家問題:「其實呢,包蝦片真係喺日本買。我試過幾好食,同香港唔同味所以買返黎畀大家試。」 

「至於大家搶住食嘅係鹿仙貝。我去奈良餵鹿時買多咗,見幾得意帶返黎畀大家睇,估唔到大家仲喉擒過啲鹿。」 

個個同事聽到,都衝入去廁所刷牙漱口,但個口仲好大陣草青味,我就好好人咁沖定酒店茶包同咖啡畀佢哋。 

真係好,我帶咁多手信返香港,同事們都好鍾意,一日之內用晒。

開心。 

 

本篇圖文獲作者藍橘子授權刊登,未經准許,請勿轉載!

藍橘子 facebook: https://www.facebook.com/BlueGodZi/ 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓