毛記電視,你係得嘅!

文:
2016.01.12

文:B612 

 

唔洗多講,我諗今晚好多香港人同我一樣,過咗好開心、好爽、好感動嘅一晚!

而榮耀,當然係歸比毛記電視(同Shell)(同NOW)啦。

由一開始搞黑紙,到100毛,到毛記電視,呢班人每一次都令我瞠目結舌,同埋,佩服,由衷佩服。

今晚個Show,有幾樣嘢不得不講。首先係好厲害嘅關公。究竟要做出咩成績令人真心欣賞毛記,先至會請到民望好高嘅方健儀、何韻詩、盧海鵬、俞琤、河國榮等等數之不盡,本土公眾人物做嘉賓,等大家喺屋企睇到噴晒飯咁興奮、咁有親切感。第二係佢哋付出嘅心機,每一首強行填嘅歌詞,都用自嘲嘅方式道盡香港而家嘅水有幾深、火有幾熱,雖然其實有D真係無聊到我標晒眼水。同埋最重要的是,係佢哋真係面向觀眾,成晚嘅內容都係務求令香港人有共鳴,笑到碌地!

之前維基搞香港電視,牌發唔成,差唔多十萬人要集會要盛咁,可見大家係幾咁想要自己嘅電視台。但真心(膠),我覺得今日係比毛記做到咗 —— 真正香港人嘅電視台。今晚係有幾多人一心趕收工,返屋企、去天橋睇直播轉播?維基嘅認真,係認真做堅嘢;而林日A等人就更加正,因為佢哋係認真做X嘢。

某程度上,我覺得毛記直情係代表咗香港嘅精神。睇死我係大大台搞唔起?就整壇真·伊館分獎典禮你嘆,唔夠你鬥咪玩吓囉唔係咁小氣呀你。唔夠財力咩?就靠真本事、創意同埋誠意,搵到Shell贊助,仲要令到一眾Fans都真心投向Shell,自發撐佢哋,直頭好似鋤強扶弱嘅Batman咁贏盡口碑。唔發牌比我又如何,網絡廿三條又如何,豺狼當道又如何?香港人同小強一樣,咁易比你打得死咩。

唔單止唔會死。我個人最欣賞嘅,係佢哋將港式幽默發揮得淋漓盡致。點解毛記電視咁受歡迎呀?當大家都開始習慣呢煲溫水,唔知可以點做嘅時候,毛記分獎典禮就係想話你聽,主旋律唔一定要跟,要從頭熔掉社會搵錢的信仰,唔好向強權屈服。大佬,個社會咁癲,唔笑吓點捱先?

去到臨尾一首歌,D感動位真係出晒嚟。毛記將男歌手獎頒咗比大家心目中真正符合「香港人」定義嘅河國榮 —— 就係咩國籍,只要你真心鍾意呢個地方、尊重呢到嘅文化,同我哋齊上齊落,就歡迎你加入香港人嘅一份子。毛記嘅心意好明顯,就係無論經歷幾多荒謬都好,唔可以盲目,唔可以灰心,唔可以放棄呀香港人!因為……

「同熱愛這片土地 大家刻骨銘記

愁或喜 生與死 也是香港地。」

最後,有請小鳳姐!(頂佢真係連小鳳姐都請到!)

 

本篇圖文獲作者B612授權刊登,未經准許,請勿轉載!

B612 Facebook:https://www.facebook.com/b612lpp/

 

>> 毛記分獎禮廣告位 3大直播沒出街片段曝光 

>> 聽到眼濕濕!毛記分獎禮河國榮MC仁合唱《真。香港地》

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓