$100有找!My Melody大型本連班戟平底鍋

文: 和蕾
2016.08.30

想輕鬆自製卡通人物造型班戟?小模具可以大派用場。如果你是My Melody粉絲,不妨考慮購入這大型本「マイメロディ×オーマイ マイメロディのラブリー♥デコパンケーキBOOK」。

翻查日本官方資料,這大型本其實早於2015年1月在日本推出。雖然算不上是新品,但價錢就非常吸引。香港售$98,而日本連稅售價則為1,944円。内有一個My Melody班戟平底鍋及一本食譜。平底鍋直徑約16cm,跟足包裝盒上圖樣的大小。就算未能拆盒,都可看看原寸。包裝盒上寫明,電磁爐並不適用。

大家可以自製2款班戟,圓型及My Melody臉型。食譜内的款式滿滿都是My Melody,用士多啤梨、棉花糖伴碟,就成了一道精緻的甜品。

小編手上這本大型本,購自鰂魚涌港鐵站内7-Eleven。另外亦去過其他分店,不過未必每間都有,要視乎分店供貨情況。如果見到有貨,就不要猶豫!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓