5個你可能不知道香港麥當勞乜乜乜

文:
2015.04.13

位於沙田新城市廣場既麥當勞,捱唔過貴租,將會係今個月15日就搬走。住係沙田既小記仲記得中學放學成日同女神係呢間M記溫書,吹水。仲記得女神最鍾意食2號餐加大雪碧小冰…

 

唉可惜呢一切都只會成為回憶...原來不知不覺間M記已經成為我地生活既一部份,但你有冇唸過M記好多鮮為人知既一面,就等小記同你分享一下啦!

 

1)香港第一間M記

  

在百德新街除左有愛侶,原來仲係香港第一間老麥成立既地方。1975年1月8日,第一間麥當勞餐廳係銅鑼灣百德新街開幕,不過已經執左!

 

2)異國風情的紅磚屋M記 

 

位於沙田廣源邨呢間老麥2010年開業,外形夠哂特色,紅磚牆身,屋頂形設計,遠望好似一間小紅屋,唔講仲以為外國的麥記,當年更曾創出香港麥當勞最高分店總數的歷史記錄。

 

3)可能是香港上鏡率最高的M記

 

大埔太和村呢間M記除左有個專用既兒童遊樂場,仲會不時出現喺香港麥當勞廣告入面,就好似上面拼圖下方是2014年麥當勞超級隊長廣告,都有太和M記的影子,有印象嗎?

 

4)最適合「一個人」去的M記

位於尖沙咀山林道既M記對冇朋友或女朋友陪捱M記既人夠哂貼心,特設靠牆既單邊座位,有啲位仲加木框等你同隔離位隔開,超有「自修室」feel,夠哂私隱,想一個沉思就最啱。

 

5)香港曾有一所「漢堡大學」 

「漢堡大學」唔喺德國,而係曾經選址銅鑼灣!香港漢堡大學(Hamburger University, HU)於2002年成立,可惜好快搬遷到上海。雖然間大學叫「漢堡」,但唔教你整漢堡,而係教你點樣經營一間成功既M記,專用來培訓員工之用,聽聞讀完仲可以晉升做經理添。  

 

相關連結

搜尋更多香港熱話>>按此 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓