Wyman自爆:《羅生門》未結局,第四集又關《目黑》事

文:
2015.07.24

文:Marcus

Hello,又嚟度《羅生門》新聞報導時間,聽咗成個星期《羅生門》3部《耿耿於懷》、《念念不忘》、《羅生門》3部曲,相信你哋已經急不及代想聽下集新歌JunoXWymanX周國賢嘅《雷克雅未克》,唔好意思,歌就未有得聽住,不過就可以透露下劇情發展。

Wyman接受JOOX訪問親自解讀呢份詞,話說前幾集講到個男主角同女主角分咗手仲思守十年,又耿耿於懷又念念不忘,《羅生門》都講到明個女仔唔Buy佢,無在意過佢,但結尾男主角仲話要實現十年之約,同女主角去冰島睇星:

「情人若你也未忘 約定誰過十年暗渡陳倉 再續夜航 別瘋狂 下個一月 願如期團聚於 冰島某地方」

但女主角冷淡回咗句:

「讓前塵沉澱於 福島某地方」

即係話無必要見,求其去福島睇算!不過個傻仔真係去咗冰島等個女仔,未出街嘅《雷克雅未克》歌名就係冰島首都。

咁周國賢嘅角色係咩呢?佢除咗作曲原來都會唱一Part,訪問中,Wyman透露:「整首歌有十分之九是Juno獨唱,而最後十分之一的部分則是周國賢唱的。而周國賢則是一個同步發展的新故事,他和男主角一樣因為一個約定,同時地在福島上等待那十年前於日本認識的一個日本女孩,他們曾經相約於福島上看星,而這個女孩正是周國賢11年前《目黑》中的女主角。」

Wyman填嘅《目黑》就提到:

「男:黑色眼睛 沿途與你有過一幀風景

(女:當這黑眼睛 找到黑眼睛)

男:但路上 誰也沒名沒姓

(女:平凡名字會褻瀆愛情)

男:自問曾經 憧憬 留低此地看星

(女:情願我 能做你眼中那顆星星)」

《雷克雅未克》部份已曝光歌詞就提到:

「請你兌現約定 飛到伴我看星

往昔福島名勝 破損中顯神聖

誰人能為 昨日情

過十年後 再度遠征

時間廢墟裡

尋那 不經污染 相戀的鐵」

周國賢喺其他媒體提過自己似《阿飛正傳》嘅梁朝偉梳出嚟兩下頭,小編聽落就似《春光乍洩》嘅張震,要去世界盡頭搵一啲嘢。

另外,好多人話Wyman一早部署咗十年後玩嘢,佢就話:「我當然没有精心部署這故事線,只是過去20年我亦曾經為不少歌手填詞,為他們各自寫下不同的小故事,所以當我要構思這個故事時,便想到可以加入其他歌手的故事,令這個故事更加有趣。」睇嚟大家諗得太多喇!

黃偉文獨家專訪足本可上JOOX詳閱

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓