網民二次創作洗腦版《很堅強》 連原唱Gin Lee都聽唔晒

文: Ling Kwok
2018.04.19

講到最近大熱的歌,應該是快餐店內日播夜播由Gin Lee主唱的《很堅強》。因為這首歌實在太洗腦,副歌第一句:「很堅強很堅強很堅強很堅強」就連未聽過整首歌的人都會識。因為這首歌太易上口的關係,就有網民製作成「很堅強」乘以5000次。

最初Facebook專頁「我睇咗啲乜嘢」製作了「很堅強」100次,已經有網民聽足全程,後來專頁再以直播方式「很堅強」5000次,足足直播了接近4小時,Gin Lee才「唱」完整首歌。

而兩次洗腦式堅強中,Gin Lee都有留意,並分享影片,笑言:「想唔想挑戰一下你有幾『堅強』?!夠堅強就聽曬佢!」,不過就連她本人都聽不完。

所以她都有留言叫有被洗腦的網民加油。

而近四小時馬拉松式「很堅強」裡面,都有過300個網民收聽。他們笑言開始聽到有幻覺。

但似乎唔少人都好「堅強」,留言表示由放工聽到完結。

連藍奕邦都有留言。

Facebook專頁「我睇咗啲乜嘢」就問Gin Lee會否在演唱會唱足100次《很堅強》?

想不到Gin Lee回答:「encore唱足一個鐘很堅強」,未知係咪真呢?

不過她其後都嘗試不停唱著《很堅強》,在1分鐘內唱了44次,唱到自己都頂唔順。

如果真係唱足100次,可能會暈喇!

圖片來源:「我睇咗啲乜嘢」Facebook專頁、Gin Lee Facebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓