【BB來了】新手爸爸黎諾懿演得逼真 現實中因小春雞而性格大變

文: Ling Kwok
2018.07.21

TVB新劇《BB來了》播出兩個星期,就得到四方八面的好評。因為題材圍繞新手父母,由懷孕到照顧子女所面對的煩惱,都寫得很細緻,引起共鳴。而劇中男主角黎諾懿在現實中也是一名新手爸爸,相信也幫助他投入角色。

早前有劇情就講到生仔有煩惱的不止是媽媽一人,作為父親都會有壓力。

因為既要照顧老婆的需要,亦要顧及外母與母親的感受。

為了做到十全十美,劇中的黎諾懿本來是個裙腳仔,一直以來都聽媽媽話,但成為爸爸後,眼見李佳芯為BB的事費神,所以黎諾懿都要擔起頭家,卻逼得自己太緊,懷疑有產後抑鬱。

黎諾懿壓力也愈來愈大,後來更甩頭髮,又有幻聽。

雖然有誇張成份,但絕對是講出新手爸媽的心聲,為了仔女,真是半點都不敢怠慢,只能感嘆做好父母絕對不易。

而現實中,黎諾懿也是個好爸爸。

自從小春雞出世,黎諾懿的IG經常都有囝囝的蹤影。

見到黎諾懿哄囝囝笑,小春雞笑得不亦樂乎,而小春雞慢慢長大也改變了黎諾懿的性格。

他曾講過,小春雞出世之後,就算有甚麼不順,也不會輕易發脾氣,與老婆溝通亦充滿耐性。

除此之外,黎諾懿過去從沒有想過要生兒育女,因為整個家族都有很多小朋友,而且生小孩可能會失去自由。

幸好,有小春雞之前,黎諾懿與老婆也達成共識,彼此有齊心理準備才組織家庭,時至今日就擁有了美好家庭,而黎諾懿努力地,也成功當了好爸爸。

圖:黎諾懿IG、《BB來了》截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓