三星用假相誇大手機影相功能!被爆:攞錢買靚相當自家拍攝

文: Toby Mok
2018.08.21

Samsung今年1月推出的新手機Samsung Galaxy A8其中一大賣點就是其擁有前置雙鏡頭,使Galaxy A8有高效的自拍功能。前幾日Samsung官方巴西Twitter就發佈新帖子宣傳Galaxy A8。不過有網民就發現該帖子疑似做假,以現成相片扮自家拍攝,睇睇發生咩事先!

Samsung早前在官方巴西Twitter發佈一則帖子並附上相片,Samsung想透過帖文宣傳Galaxy A8前置鏡頭配有動態對焦功能。雖然無明確指出,但帖子不難令讀者認為相片是以Galaxy A8拍攝。

不過之後眼利的網民就發現原來帖文中的照片並不是以Galaxy A8所拍,而是收費照片網站gettyimages的一張現成照。

除了以上的一張相片外,網民更發現Samsung官方巴西Twitter在7月24日發佈的相片與收費照片網站gettyimages的相片一樣,揭發Samsung以買現成相去宣傳自己手機品牌的影相功能。

而從gettyimages購買一張相就已經需要用499美元,兩張相就花掉Samsung接近1,000美元。

而在Samsung的網站上依然有宣傳手機影相功能的圖片,不知道網上的圖片是否真的由自己品牌的手機所拍攝呢?

事年被踢爆之後Samsung方面亦承認有此行為,並指官方發佈的大部分照片都是自家拍攝,只是有少部分為了表達目標顧客對產品的使用態度而發佈。

大家又點睇Samsung呢個做法呢?

 

來源:phonearena,Samsung Brasil,Samsung

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓