【WhatsApp貼圖教學】Whatsapp貼圖技巧全面睇 4大方法下載/自製專屬stickers

文: Toby Mok
2018.11.04

Whatsapp早前已加入stickers 貼圖功能,雖然whatsapp內置多款貼圖stickers,不過好多人都認為圖案不夠靚或者stickers款式太少,未能真正表達到自己當下的心情。今次就介紹幾個可以下載貼圖的小技巧俾大家,等大家以後用Whatsapp可以有更多貼圖Stickers可以用。

1. 到App Store/Google Store 下載

現時App Store 已經有多款Whatsapp Stickers 上架供大家下載,包括有plastic thing <IOS按此下載>、大大與小妹<andriod按此下載><IOS按此下載>、meme Stickers <andriod按此下載><IOS按此下載>等等,大家可以在App Store或Google Store 下載。

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

12/11 更新:

另外,亦可於近日新出的免費貼圖平台《WhatSticker》中,下載各款充滿本土特色及配上港式用語的貼圖。

無論是Android 或 iOS 的用戶,只要揀選想下載的貼圖,選擇「Add To WhatsApp」/「加進WhatsApp」,就可以直接「新增」/「Save」。

平台目前已經有超過200個貼圖包,有幾千款不同的貼圖。

用戶可以自由上載貼圖,大家要注意版權的問題,留意是否由原創作者上載。

由於試用版iOS用戶已達上限,新用戶暫時只有4個貼圖包可用,請留意《WhatSticker》的更新,相信iOS 用戶很快可以同步使用。

 

2. 下載手機應用程式中的貼圖

另外,部分手機應用程式亦設有Whatsapp 貼圖供大家下載。以網上討論區連登為例,大家首先下載連登手機應用程式,然後在版面左下角按下齒輪圖案

之後再按下「取得Whatsapp 貼圖」

咁就可以下載多款新Sticker啦。

 

3. 自製Stickers 貼圖

用家首先在Google play 中下載Personal stickers for Whatsapp程式。<按此下載>

 

然後將手機內想變成貼圖的png 檔案放在檔案夾內,應用程式就會自動將相片變成貼圖。

想貼圖更靚的話可以下載埋Backgroud Eraser將圖片中的背景去除再上載,咁貼圖就更清晰啦。<按此下載>

 

不過大家留意,呢個方法只適用於andriod用家,iOS用家可能要再等多陣啦。

 

4. 收藏朋友貼圖

另一個較方便的方法就是儲存朋友傳送給你的貼圖。如在對話中遇到想納入己用的Stickers,可以按一下貼圖,然後再按「新增至我的最愛」,咁就可以成功收藏啦!

 

資料及圖片來源:Whastapp,Background Eraser,Personal stickers for WhatsApp,Plastic Thing WhatsApp Sticker,大大與小妹 Sticker,Meme sticker pack for WhatsApp


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓