【WhatsApp貼圖教學】iPhone終於可以自製stickers!下載3個Apps即整到

文: Toby Mok
2018.11.24

之前整WhatsApp Stickers都要靠Andriod手機用家幫手,以往如果iOS用家要整WhatsApp貼圖的話就要動用到MacBook先整到,令好多iPhone用家整WhatsApp Stickers整到好灰心。不過最近蘋果用家終於有新應用程式可以用來整WhatsApp Stickers啦!只需簡單下載3個Apps,不需10分鐘就可以用iPhone整到專屬WhatsApp貼圖,一齊睇詳細教學!

首先在App Store下載Background Eraser <按此下載>、Phonto-Text on Photos<按此下載>同 WSTicK <按此下載>這3個應用程式

之後就可以打開Background Eraser,去除想變成Whatsapp Sticker圖片的背景,在去除背景前將圖片裁剪成正方形呎吋

如果圖片背景整潔可以在去除背景時使用「Target Area」,咁就可以更快「去地」

完成後按左下角的「save」

之後就可以打開Phonto-Text on Photos,按下最底欄中的相機圖案,再按「相冊」,選取剛才已去除了背景的圖片

加上想要的字句

完成後按右下角輸出鍵,按「儲存影像為PNG」

然後就可以打開WSTicK應用程式,填上所需資料,按「選擇圖片」,再按儲存(注意所選圖片必須3張或以上)

之後在WhatsApp 就可以用到新貼圖啦!

資料來源:AppStore,WhatsApp

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!