網友於快餐店協助受傷伯伯險遲到 遭公司冷漠回應:點解係你報警?

文: 王庭芝
2019.02.27

今早有網友分享在快餐店見到一位伯伯意外跌倒,頭部受傷流血,然而除了網友和兩位食客願意伸出援手,快餐店職員和其他人卻無動於衷。網友幫忙報警,並向公司交代有可能遲到,卻獲得同事冷漠質問:「點解係你報警唔係職員報呢?」

經常話香港人返工大過天,只要阻住自己返工的事,可以不理都盡量不理。網友「Salamandra Jones」在Facebook大埔群組分享今朝食早餐時,見到一位伯伯失平衡跌倒,頭部嚴重出血,於是網友即時報警,並留守現場協助,等待救援員到場。網友指當時除了他和另外兩位先生女士幫忙照顧傷者,和商場保安稍後到場外,現場其他人,包括快餐店職員都不聞不問,做嘢的做嘢,食完早餐返工的返工,令網友慨嘆人情冷暖,香港人「返工第一」的特質根深柢固。

網友又表示見差不多過返工時間,便向打電話公司交代,怎料同事回應:「點解係你報警唔係職員報呢?都係當你遲到囉,公司冇呢類情況指引。」這個冷漠的回應亦令網友大感無奈,不明白盡公民責任,協助報警有何不可。

其他網友都表示支持發文者的做法,讚揚他熱心助人無錯,認為香港人應該對於身邊人和事多點關心。有網友表示曾經遇過類似情況,可是當伸手助人時,不少公司基於內部工作指引反而會對助人的員工加以刁難,致令人對幫助他人漸漸卻步,盼望老闆們可以通融處理。

 

來源:FB@Tai Po大埔

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓