IG大讚張敬軒新碟揀歌有品味 網民欣賞陳奕迅支持樂壇百花齊放有前輩風範

文: Ling Kwok
2019.03.19

在大眾心目中,陳奕迅在現今樂壇地位依然超然。雖然Eason早前接受訪問表示,會繼續做自己想做的音樂,但他對香港樂壇抱有熱誠,經常留意其他歌手的最新作品,可謂「識英雄重英雄」。

昨日Eason在IG分享張敬軒的最新專輯《Sense Inherited》,並大讚:「我認為揀歌嘅品味真係好重要。我好欣賞呢張專輯嘅選擇,特別係「潛水」,聽完好輕鬆~」

而張敬軒其後在Eason IG留言:「我認為聽歌嘅品味真係更重要。我好感激呢位阿腥嘅選擇,特別係「潛水」,錄得好辛苦~love you my all-time role model。」

兩人的互撐,引來網民留言建議兩人合作,他們如今都是在樂壇舉足輕重的人物,如有合作必定引起話題。

除了力讚軒仔,作為樂壇的重要人物,陳奕迅絕對支持樂壇百花齊放,所以偶爾見到Eason會分享值得推介的廣東歌。

例如後起之秀岑寧兒、鍾舒祺、Supper Moment及Rubberband等。

能被E神讚美除了是高等榮譽之外,他對其他歌手的欣賞也是很值得大家學習。

圖:IG@張敬軒、陳奕迅

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓