徐㴓喬Asha人美心善先後暫托27隻貓 領養近10歲老貓:佢哋好值得被愛

文: 余美鳳
2024.04.13

英菲混血藝人徐㴓喬(Asha)擁有標緻面孔,近年參演ViuTV劇集演技備受讚賞,原來她演戲好之餘,心地都好好。Asha近日報喜成功領養一隻貓咪,並首次公開合照。原來Asha過往經常都擔當暫托家庭,先後為27隻貓咪帶來短時期的照顧,相當有愛心。

同場加映:中年好聲音2丨古淖文認半紅不黑浮沉15年欠運 學習謙卑求進:當年贏冠軍一定囂

Asha在IG開心分享,她領養新貓咪叫「巴巴」,她留言說:「同大家介紹我人生多咗個男人:巴巴!養咗佢個零月,趁今日第一次同佢開工,經理人幫我同佢影返第一張正式嘅合照。係Lifelong Animal Protection領養,大約八至十歲(佢前主人因為移民唔帶埋佢走,選擇遺棄)明明佢人見人愛,超級乖超癡人!希望考慮緊領養寵物嘅你,可以考慮吓領養成年貓貓狗狗。因為佢哋除咗好值得被愛之外,通常佢哋嘅性格比較穩重,唔會成日跳嚟跳去,好chill~比起養『後生嘅、bb嘅』冇咁容易勞氣、唔使管教咁多。最後嗰張,係佢今日收工後嘅狀態⋯⋯辛苦晒啦!ps. 佢全名係『大巴士』,係慈善機構改嘅~因為身型佔嘅空間都比較多,又幾似《龍貓Totoro》入面個貓巴士⋯⋯嘿嘿!」可愛的巴巴陪媽媽完成工作後,在梳化瞓到死豬一樣,非常可愛。不少網友留言大讚她的想法非常正確,希望可以感染更多人領養成年貓狗,以免他們被遺棄後繼續無家可歸。

 

 

其實過往Asha IG都不乏有貓咪的出現,原來她是義工暫托家庭,讓弱小的貓BB獲得適切照顧,直至情況穩定就可以送去機構讓有緣人領養。她留言說:「最近同緊最新嘅暫托『少爺仔』玩緊嘅時候,數數吓發現佢已經係我第27隻foster (暫托)bb。(未計由細到大自己養過嘅貓⋯⋯加加埋埋就有過30+ 隻)原來咁多年嚟嘅成長階段,人生高高低低都總有貓嘅陪伴,好多事情、身邊嘅朋友同伴侶、心態都有改變,但我對貓嘅情有獨鍾絕對係永恆不變。仲有好多嘢需要學習,同自己講要繼續努力邁向crazy cat lady嘅status!小小分享~希望大家支持領養代替購買,請珍惜同尊重所有生命。」

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓