城巴超有心思給五迷浪漫驚喜 為巴士換上五月天限定電牌

文: Ling Kwok
2019.05.06

來到五月,就是一眾五月天歌迷赴「五月之約」。今年是五月天第二年在迪士尼舉行演唱會,名為《Just Rock it 五月天2019 藍》。為了配合一眾五迷看過五月天演出後能歡快地回家,城巴特意準備了驚喜!

 

城巴今次相當識做,就為11架巴士的電牌特設了五迷限定。由Facebook專頁「從事電影業嘅巴士佬」上載巴士一字排開的照片,並說:「希望五迷們會鍾意呢份小禮物啦」。

電牌上分別寫著「Just Rock It!!!」及「五月天2019藍|BLUE」兩款。據知,巴士車長還會在車上播放五月天的歌曲,好讓五迷可以在車上繼續回味,十分細心和貼心。

不少五迷都在專頁留言答謝司機配合,又因為演唱會而超時工作,給予萬分感激。

而「從事電影業嘅巴士佬」頁主也回應大讚:「公司啲同事真係好有心思!」各位五迷如果睇完show的話,可以試下搭限定巴士!3

授權轉載:從事電影業嘅巴士佬

圖:五月天Facebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓