港台《頭條新聞》開播30年首次添食:宣佈撤回......最後一集嘅決定

2019.07.24

以諷刺時弊為主的港台節目《頭條新聞》因為其幽默風格而深受觀眾喜愛,上星期節目組在社交平台發表聲明宣布節目會「暫緩」一段時間,令眾多網友感到不捨。不過,昨晚節目組宣布今季《頭條新聞》將會添食,表示「宣佈撤回......最後一集嘅決定」。

港台節目《頭條新聞》自1989年播映,至今已經陪伴香港人30年。節目以輕鬆幽默的風格,加上嬉笑怒罵的方式討論時事,深得觀眾喜愛,是港台其中一個人氣節目。

節目以季播形式播映,本來今年719日是該季度的最後一集。不過節目昨晚宣佈撤回最後一集的決定,與觀眾在今個星期五不見不散,據悉目前暫定會拍多3集。

節目組更加上幾個hashtag:「#原來講撤回都唔係咁難啫」、「#人話亦唔難講」、「#香港加油」,延續《頭條新聞》的抽水風格。

一齊重溫《頭條新聞》近期部分經典片段。

來源:FB@頭條新聞RTHK香港電台

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓