免費手機App「SHAREit」無網絡都用得!iOS、Android跨平台傳送圖片/影片/檔案

2019.09.18

難得和朋友聚會,當然會影合照留念,但到互傳靚相一刻時,遇到iOS和Android不同平台傳相總會覺得不太方便。今次就為大家推介免費手機App「SHAREit」,可以在無網絡的情況下,跨平台傳送圖片、影片、音樂、App及檔案,而且使用方法簡單,啱晒iOS和Android用戶互傳檔案!

「SHAREit」可以傳送圖片、影片、音樂、應用程式等檔案,方便Android手機/裝置、iPhone和iPad等用戶跨平台傳送,只要開啟 Wi-Fi 功能,不用連接 Wi-Fi 一樣可以傳送。但要留意, iPhone 或 iPad用戶在傳送或接收時,需要開啟Wi-Fi熱點,另一方亦要再連接Wi-Fi熱點,方可在無網絡的情況下傳送。

「SHAREit」的使用方法簡單:

「SHAREit」App下載:

Android >>按此<<

iOS >>按此<<

圖片來源:pexels

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓