暑假好去處2017 10大卡通動畫展覽晒冷

文: 尋玩人
2017.07.21

每到暑假,各大商場都被卡通人物攻佔,2017年出現的卡通、動畫人物包括:首度來港的忍者亂太郎、近年人氣大熱的LINE FRIENDS、童年時追看過的小雲、龍珠、人見人愛的Sanrio 角色,受小朋友擁戴的妖怪手錶等。無論是大人想尋回童年回憶、童心,或是帶小朋友去親子樂,Mark實日子就可以去影相打卡、玩返夠本喇!

【最新情報】日本梳乎厘班戟店FLIPPER’S 抵港 10大食品介紹

【最新情報】一田超市登陸將軍澳 5大人氣甜品+熊本熊進駐!

【最新情報】The One LINE FRIENDS主題商店街 6大影相位

第 1 站 忍者亂太郎25周年展覽 設影相、遊戲區

為慶祝《忍者亂太郎》25周年,今年首度來港展出 《忍者亂太郎》動畫圖片,仲有「忍者亂太郎の忍術學堂」影相區及4關忍者基礎訓練遊戲,節目豐富!有睇過《忍者亂太郎》的朋友不妨到場睇吓。

開放時間及詳情:https://goo.gl/E4qSnb

即睇全文介紹

第 2 站 LINE FRIENDS主題大街 6大影相位

7月15日起就有LINE FRIENDS仲夏潮玩街頭展覽,場內場外都有超多影相位,包括:BROWN理髮店、JAMES & Moon巴士站、CONY雪糕店、LINE Friends美食街等等,粉絲一定影相影到手軟,是打卡的好地方!

開放時間及詳情:https://goo.gl/eqLjBi

即睇全文介紹

第 3 站 芝麻街遊樂園 15呎高巨型Elmo打卡

深受大人小朋友歡迎的芝麻街終於來到香港啦!商場內的佈置以遊樂園為主題,其中有一架印滿Elmo圖案的黃色校巴,一齊入去嘗試被芝麻街成員包圍喇!

開放時間及詳情:https://g--oo.gl/E5GafE

即睇全文介紹

第 4 站 妖怪手錶工場 試玩放大版噗尼噗尼遊戲

今個展覽以《妖怪手錶 噗尼噗尼》為佈置主題,有得影相打卡之餘仲有互動遊戲專區及《妖怪手錶 噗尼噗尼》期間限定店。噗尼噗尼即是一粒粒麵糰,所以場內亦化身成一個妖怪麵糰製造工場!

開放時間及詳情:https://goo.gl/85VmSP

即睇全文介紹

第 5 站 IQ博士x龍珠玩轉商場 免費瀡粉紅屎屎滑梯

IQ博士、龍珠兩套經典卡通片相信是不少80、90後香港人的回憶,今次兩部動畫再次合作舉行「小雲 x 悟空のMCP夏日祭」 展覽,當中的10個經典人物都會出現,另有限定店售賣Crossover系列精品、甜品。

開放時間及詳情:https://goo.gl/kZhRgC

即睇全文介紹

第 6 站 街霸跳出 重現經典選角畫面

相信各位機迷對於電子格鬥遊戲《Street Fighter》(街霸)都不會感到陌生,今個暑假《Street Fighter》將首度登陸香港,逾千呎的場地把一幕幕《Street Fighter》經典格鬥場景重現在大家眼前,喜歡街霸的朋友千萬不要錯過。

開放時間及詳情:https://goo.gl/zs2U3q

即睇全文介紹

第 7 站 熊本熊夏祭遊樂園 設有日式小食攤

KUMAMON以多個全新的造型見大家!場內佈置成日本花火大會般,有多個特式場景、遊戲及美食攤位,亦有期間限定店出售KUMAMON獨家精品。熊本熊的粉絲不妨趁週未去睇吓。

開放時間及詳情:https://goo.gl/GHKYCG

即睇全文介紹

第 8 站 Sanrio 12大角色 毛茸茸趴住任你影

12位出場的Sanrio Characters包括:Hello Kitty、My Melody、Little Twin Stars、玉桂狗、布甸狗、gudetama蛋黃哥,連平時較少見的keroppi、XO、PC狗、Kuromi及馬騮仔都有,每位都以毛茸茸的pyoconoru 造型出場,有5大影相位之餘,仲有過千隻pyoconoru等你揾!

開放時間及詳情: https://goo.gl/cf99rE

即睇全文介紹

第 9 站 5米充氣Monchhichi 萌爆攻入馬鞍山

想同Monchhichi影相又想有野玩?有商場舉行Monchhichi嘉年華,包括巨型充氣彈床、攤位遊戲以及製作專屬Monchhichi沙畫工作坊,其中最特別是Monchhichi電子體感遊戲,參加者化身成可愛Monchhichi,接著螢幕中從天而降的雪糕及雪條,夠晒得意!

開放時間及詳情:https://goo.gl/mQ1Qd4

即睇全文介紹

第 10 站 5大Minions影相/遊戲位 設限定商店

《壞蛋獎門人3》潛行拯救大行動設有5大營救關卡,門口由近3米高的迷你兵坐鎮,打卡合照後,更可以玩晒5大遊戲及行盡Minions限定商店,滿足哂3個願望!

開放時間及詳情:https://goo.gl/aBekVM 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓