【復活節好去處2019】悠閒度過長假好去處! 一文睇哂4大復活節限定市集

文: Toby Mok
2019.04.11

復活節2019又就快到啦,好多人都會趁住復活節展假期周圍去行吓,今次就為大家介紹港香復活節4大市集,等大家可以在放假時同朋友或者情人去感受一下復活節氣氛,復活節市集在荃灣、荔枝角,甚至長洲都有!復活節放假的時候大家不妨去行下。

第 1 站 長洲市集

長洲復活節將會舉行市集,現場有多個DIY工作坊,有檔主現埸教大家整星空瓶、精緻花束心意咭,色彩繽紛水霧珠等等另外仲有即場雕刻服務,人像畫繪畫添,當然不少得不同種類的手作精品啦,有興趣可以入長洲行吓,按下圖睇活動詳情!

日期:4月13-14日,4月19-22日

時間:12:00 - 18:00

地址:長洲東灣路4號 - 長洲市集

資料及圖片來源:長洲市集

第 2 站 電影市集

白紙市集 X 本地插畫家 Longneck 長頸 X 香港及海外電影主題將在復活節舉辦「復活節一起來看套電影吧!」市集,市集將會有100 個本地及海外原創品牌的攤位俾大家行,仲會有市集限定主題紀念品。除此之外,現場仲會打造成各電影場景俾大家影相留念,另外仲有以電影為主題的展覽俾大家睇添,快啲約埋電影發燒友一齊去玩,按下圖睇活動詳情!

日期:2019年4月19 - 22日

時間:13:00 - 20:00

地址:荔枝角長義街9號 D2 Place One 2/F (The Space)

資料及圖片來源:White Market

第 3 站 白紙市集 - 親子動物園|復活節篇

現場有玻璃畫工作坊,大家可以創作屬於自己的玻璃畫。另外,同場仲有由本地插畫家親自畫的動物園打卡影相區,另外仲有手繪市集紀念品免費派添, 先到先得送完即止。當然仲有不同攤檔市集售賣多款精品,有得shopping又有得玩同影靚相,一次過滿足哂3個願望,按下圖睇活動詳情!

日期:2019年4月19 - 22日

時間:12:30 - 19:30

地址:荃灣 D.Park L1中庭

資料及圖片來源:White Market

第 4 站 復活市集嘉年華暨分手展覽2.0

《LIFE Mart》將會於4月19日至22日在《饒宗頤文化館》舉辦 「復活市集嘉年華 暨 分手展覽 2.0」活動,包括有「分手展覽2.0」、手作市集、分手扭蛋機、繩網故事、香港愛情文憑考試 - 失戀卷目、單身狗遊戲學堂、隨機筆友明信片活動、即影即有活動,盲攝體驗團及原來我.放映會等,有興趣記得去欣賞啦,按下圖睇活動詳情。

日期:2019年4月19, 20, 21 及 22日

時間:13:00-20:00

地址:香港九龍美孚青山道800號 饒宗頤文化館

資料及圖片來源:LIFE Mart 手作市集

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓